אריאל שיין (19) מראשון לציון תמיד ידע שהוא רוצה לעסוק במוסיקה, הוא מנגן על גיטרה מגיל 9, בשנים האחרונות כותב ומלחין וגם כשהוא משרת כחייל בפיקוד מרכז הוא ממשיך להשקיע ביצירה שלו.
2 צפייה בגלריה
אריאל שיין
אריאל שיין
אריאל שיין
(צילום: פרטי)

"כנער הייתי גם בלהקה הייצוגית של ראשון לציון 'קול ראשון', תמיד ידעתי שזה הכיוון שלי בחיים", מספר שיין. "החודשים האחרונים היו קשים, כמו אצל כולם, וביום הזיכרון האחרון ישבתי עם חבר, תמיר דוד, ופשוט התחלנו לכתוב ונוצר שיר".
מהיכן ההשראה?
"שנינו איבדנו הרבה חברים במלחמה, אנשים שפגשנו בכל מיני מקומות בחיים - את ירין אפרים שנרצח במסיבה ברעים פגשתי בקורס מוזיקה, הכרתי גם את שי מיכאלי שנהרג בשרותו הצבאי במלחמה ויש לי חבר נוסף שנפל בצוק איתן. זה הפך את יום הזיכרון להרבה יותר מורכב עבורי.

2 צפייה בגלריה
אריאל שיין
אריאל שיין
אריאל שיין
(צילום: פרטי)

"כשחשבנו על כיוון לשיר עלו לי לראש כל בנות-הזוג שנותרו מאחור, בחורות ונשים שכבר תכננו תוכניות לעתיד וחשבו שזה לנצח - ובני הזוג שלהן יצאו למלחמה ולא שבו.
"היו לי שיחות בשמירות עם חיילות שחוו את זה בעצמן, בנות שברגע אחד איבדו את האהוב שלהן, וזה נפל עליהן משום מקום. הרגשתי את הכאב שלהן ורציתי לתת לו מקום. היום הן במצב שהן צריכות להמשיך הלאה.
"השיר הזה הוא על השלמה, הוא מבקש לחזק אותן כשהן נאלצות להמשיך בחייהן בלי מי שהיה שם עבורן. לצערי לא מספיק מדברים על הקושי שלהן, על איך החיים שלהן השתנו ברגע".

קראו גם:

מתוך אותו כאב כתבו השניים את השיר "תני לך", רובי ראובני ורומן גרין אחראים על עיבוד והפקה מוסיקלית ושיין עצמו יצר את הקליפ.


"בתחילת המלחמה הקלטתי שיר אחר כי הרגשתי שזה בוער בי", מסכם שיין, "אבל דווקא השיר 'תני לך' הוא השיר הראשון שאני מרגיש שלם איתו לצאת החוצה ולפרסם אותו. השמעתי אותו לקרובים אלי והחיזוקים שלהם מאוד עודדו אותי. אני מקווה בעתיד להמשיך להוציא שירים".