משפחה שעברה לאחרונה למערב ראשון לציון היתה בטוחה שמצאה את בית חלומותיה, אך תוך זמן קצר החלום הפך לסיוט.
1 צפייה בגלריה
מאכילת חתולים
מאכילת חתולים
מאכילת חתולים
(צילום: Shutterstock)

המשפחה גילתה שקומה מתחתיה מתגוררת שכנה חובבת חתולים, שבנוסף לחתולים הרבים שהיא מגדלת בביתה, מקפידה להאכיל גם את שאר חתולי השכונה ועושה זאת באמצעות פיזור מזון בחדר המדרגות של הבניין, מה שהפך אותו למוקד לחתולי השכונה.
כיוון שהבת הצעירה במשפחה אלרגית לחתולים, ההורים פנו לשכנה וביקשו ממנה לתחום את האכלה לביתה הפרטי או לשטחים חיצוניים, ולא לחדר המדרגות, אך השכנה שלא אהבה את הפנייה זעמה עליהם ומאותו רגע החלה למרר את חייהם.
מבקשה למניעת הטרדה מאיימת, שהגישה המשפחה נגד השכנה, עלה כי בנוסף לחתולים הרבים שהיא מושכת לבניין, היא גם נוהגת לגדף ולאיים על בני המשפחה.
במקרה אחד היא קיללה את בנם הצעיר שעלה לבדו לביתו ובמקרה אחר התעמתה עם אב המשפחה ואף השליכה על בתו האלרגית מתקן להאכלת חתולים.

קראו גם:

לטענת ההורים, השכנה נוהגת להטריד גם אנשים שבאים לבקר אותם, הם חוששים אפילו לצאת להשליך את הזבל לבדם כיוון שהיא אורבת להם בחדר המדרגות ומטיחה בהם האשמות שווא.
עוד סיפרו בני המשפחה כי שאר השכנים בבניין שותפים לתחושתם אך התייאשו מהמצב. "איך זה הגיוני שאני מפחדת להסתובב בבית שלי? אני מפחדת שיקרה משהו בפעם הבאה שהיא תתקוף את ילדי", אמרה אם המשפחה.
השופט קיבל את הטענות ולאור המצב הוציא צו הרחקה לשכנה, שאסר עליה לפנות או להתקרב לבני המשפחה.