כ-200 בנות ובני נוער תושבי ראשון לציון עברו בחופשת הקיץ הזו חוויה בלתי נשכחת. אילן גאל דור, מנכ"ל ארגון גשר: "פרויקט בעל חשיבות עצומה, כאשר בשנה הנוכחית ובמצב בו אנו מצויים, חשוב שבעתיים".
2 צפייה בגלריה
הילדים שהשתתפו במחנה
הילדים שהשתתפו במחנה
הילדים שהשתתפו במחנה. חוויה בלתי נשכחת
(צלמת: הדס דנון)

גם השנה קיימה עיריית ראשון לציון בשיתוף ארגון גשר את מחנה הקיץ העירוני - "ג'ימאלייה". מדובר במחנה קיץ ייחודי שמיועד לילדי העיר ומסובסד על ידי העירייה. המחנה התקיים בכפר הנוער "נווה הדסה" בשרון והוא מופעל בידי ארגון גשר, שפועל כבר למעלה מ-50 שנה לחיבור וחיזוק הקשר בין חלקי העם השונים.
זו שנה שלישית שעיריית ראשון לציון מקיימת את מחנה הקיץ בשיתוף גשר וקרן ראשון, ועבור בני הנוער שהשתתפו בו מדובר בחוויה שלעולם לא ישכחו.

קראו גם:

במשך 10 ימים הם חיו בתנאי פנימיה וזכו להתנסות בשלל פעילויות חברתיות, רכישת מיומנויות חדשות וחוויות שמעולם לא נתקלו בהן. המחנה שם דגש גדול על קיום חיים משותפים יחד, ובמהלכו החניכים נחשפו לקבוצות השונות המרכיבות את החברה הישראלית, והעיר בה הם חיים, על כל גווניה. זאת לצד, השתתפות בפעילויות חינוכיות מגוונת של ארגון גשר, בהם דנו החניכים בסוגיות חברתיות ורכשו כלים לניהול שיח ולהעצמה של יכולות חברתיות, התנסו במיומנויות חדשות ועוד.
2 צפייה בגלריה
רז קינסטליך ומנכ"ל ארגון גשר אילן גאל דור
רז קינסטליך ומנכ"ל ארגון גשר אילן גאל דור
רז קינסטליך ומנכ"ל ארגון גשר אילן גאל דור
(צילום: דוברות עיריית ראשון לציון)

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "בתקופה המורכבת והמאתגרת שעוברת על כולנו, אני שמח שסיפקנו לבנות ובני הנוער שלנו פעילות חינוכית מעשירה ומהנה שחיברה וחשפה אותם לאוכלוסיות שונות ומגוונות, ניתקה אותם מעט מהניידים ומהשגרה ועזרה להם לצבור חוויות שיישארו איתם לכל החיים״.
אילן גאל דור, מנכ"ל ארגון גשר: "עוצמתה ואיתנותה של מדינת ישראל, הינם נגזרת של מצב החברה הישראלית ואחדותה. המחנה המשותף עם עיריית ראשון לציון, מניח את היסודות לבניית חברה ישראלית מגוונת ומאוחדת כבר בקרב הדור הצעיר. מדובר בפרויקט בעל חשיבות עצומה, כאשר בשנה הנוכחית ובמצב בו אנו מצויים, הינו חשוב שבעתיים".
פספסתם את המחנה השנה? בעמותת גשר ובעיריית ראשון לציון כבר מתכננם את המחנה של קיץ הבא, בתקווה שהוא יתקיים בימי שגרה ושלום.