תושבי שכונת אברמוביץ' מתלוננים שהעירייה מתעלמת מהדרישות שלהם להוסיף מתקני משחקים בגינה המרכזית בשכונה ברחוב קרן היסוד, וכתוצאה מכך נערים מנסים למצוא אטרקציות מסכנות חיים, כמו טיפוס וקפיצה על הציליות.
1 צפייה בגלריה
ילד מטפס על ציליה
ילד מטפס על ציליה
ילד מטפס על ציליה
(צילום: תושבים)
קראו גם:
"הילדים הגדולים התחילו לקפוץ על הציליות ולהפוך אותן לטרמפולינות, רק בגלל שאין להם מה לעשות בגינה", אומרת אחת האמהות. "לצערי את העירייה זה לא מעניין".
"זאת הגינה המרכזית של השכונה, מרכז הבילוי של הילדים, שמה שהיא מציעה זה בסך הכל נדנדה אחת ומגלשות שמתאימות לילדים בני חמש, ולכן ילדים גדולים יותר מחפשים שם אטרקציות אחרות", אומרת יפעת, אם לילדה המתגוררת בשכונה. "אין פה שום מועדונית או מקום לבלות את שעות הפנאי ולכן הגינה היא הפתרון. זה מקום גדול ורחב ידיים, אבל הוא לא מאובזר בשום דבר משמעותי".
עוד היא אומרת, כי התושבים דיברו על זה עם ראש העירייה, והוא אמר שזה יטופל, אבל לא נעשה דבר. "הגיע הזמן שפשוט ישקיעו במקום הזה ויהפכו אותו לפארק קטן. לפני שבוע הבת שלי שברה את הרגל כי היא היתה על הנדנדה היחידה בגן, והיו שם עוד ילדים שרצו לעלות למתקן. הם הלחיצו אותה לרדת ומרוב חיפזון היא נפלה ושברה את הרגל. עכשיו אני בבית עם ילדה קטנה ורגל שבורה והכל בגלל גינה אחת שלא מספקת את הצרכים של הילדים בשכונה".
מהעירייה נמסר בתגובה: "גן הברושים הוא גן מאובזר, מלא במתקני שעשועים, דשא סינטטי, ספסלים ומתקני כושר. באשר לטיפוס הילדים על הציליות - מדובר בתופעה מוכרת ומסוכנת. פקחי החברה לביטחון מסיירים במקום ומגיעים לכל קריאה בנושא".