ההסתבכויות במשפחת ארגוב לא נפסקות. הפעם הוגש כתב אישום נגד בצלאל ארגוב, אחיו של הזמר הראשל"צי המנוח זהר ארגוב ז"ל. על פי כתב האישום, הוא היכה את בת זוגו לאחר שסירבה לחצות עימו את הכביש. רק לאחרונה נעצר שוב ארגוב לאחר שתקף מחוסר דיור וגרם לו לפציעה קשה.
1 צפייה בגלריה
סירבה לחצות באדום
סירבה לחצות באדום
סירבה לחצות באדום
(צילום המחשה: אביגיל קדם)
קראו גם:
מכתב האישום עולה כי לפני כשלושה חודשים, לקראת השעה 21:00 בלילה, עמד ארגוב עם זוגתו בארבע השנים האחרונות והמתין לאור ירוק ברמזור שבצומת בית דגן. בשלב מסוים דרש ארגוב מבת הזוג שתחצה איתו את הכביש, אך היא סירבה וביקשה להמתין עד שהאור יתחלף לירוק והשניים יוכלו לחצות על פי חוק ובבטחה.
בעקבות הסירוב, נטל ארגוב את מקל ההליכה שהיה ברשותו והיכה באמצעותו את רגלה של בת הזוג בחוזקה תוך שהוא מסב לה כאב. עוברת אורח שהבחינה בנעשה, התקרבה אליהם ודרשה מארגוב שלא להרים ידיים על בת זוגו, אך הוא דרש ממנה לשתוק ולעזוב את המקום.
עדת הראייה לא הסתלקה אלא הזמינה ניידת משטרה למקום. השוטרים עיכבו לחקירה את ארגוב והוא נחקר על התקרית האלימה.
לפני כשבוע וחצי הוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפת בת זוג.
מקרה זה נכנס לשורה של הסתבכויות במשפחת ארגוב בכלל ואצל בצלאל בפרט. רק לפני כחודש ימים נעצר בצלאל פעם נוספת לאחר שעל פי החשד דקר חסר דיור ששהה עימו במעון. על פי הנטען, השניים רבו ובסופו של דבר התנפל עליו ארגוב ודקר אותו באמצעות חפץ חד. דר הרחוב הועבר להמשך טיפול בבית החולים וולפסון כשהוא במצב קשה.