הורים לתלמידות בבית הספר "רזיאל" שבראשון לציון הביעו את מחאתם כנגד החלטת הנהלת בית הספר לגבות כסף עבור השתתפות בחגיגות פורים. "זה יוצר מעמדות בבית הספר, כי יהיו בנות שתוכלנה להשתתף ובנות שלא", אמר אחד ההורים.
1 צפייה בגלריה
השתתפות תמורת תשלום
השתתפות תמורת תשלום
השתתפות תמורת תשלום
(.)
קראו גם:
"קיבלנו מחירון של פעילות פורים. הורים רבים מתקשים לממן דבר כזה ובייחוד כשיש כמה בנות מאותה משפחה שלומדות בבית הספר", אומר אבא לתלמידה. "משולש פיצה עולה 8 שקלים, כניסה להרקדה חמישה שקלים, הכניסה למופע סטנדאפ תעלה שמונה שקלים ועוד. מספר אטרקציות כאלו עבור תלמידה אחת מצטברות בסופו של דבר להרבה כסף. אני מכיר תלמידות שמכרו דברים אישיים שלהן כדי שתוכלנה להשתתף. פנינו לראש העיריה והוא אמר שהעירייה לא יכולה לעשות עם זה יותר מדי, כי זאת פעילות פרטית של בית הספר. פנינו להנהלה ואמרו שינסו לסייע לבנות, אבל זה לא יפתור את הבעיה".
בעקבות התערבות "מיינט ראשון לציון" הודיעה מנהלת בית הספר יהודית יפרח: "אין תלמידה שלא תשתתף ובצורה הכי מכובדת שניתן. אמנם זו הפקה דרך חברה חיצונית, אבל אנחנו מתואמות שכל התלמידות תקבלנה ביד רחבה. התשלום כאן יהיה חסר משמעות לחלוטין, למרות ההוצאות הכרוכות. התלמידות לא תתעסקנה עם כסף ויחולקו תלושי קניה".
הודעה זו של המנהלת עוררה גם כן תגובות בקרב ההורים שהביעו תמיהה מדוע אם כך לגבות בכלל כסף ולהעמיד את התלמידות במצב של אי נעימות ובקשת סיוע ברכישת כרטיסים.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון