רוב המשפחות דומות אחת לשנייה ונהוג שאחים רבים ביניהם. לפעמים ויכוח קטן הופך לריב גדול, אבל במקרה של משפחה אחת מנווה חוף בראשון לציון, תוכי קטן שיבש לחלוטין את החיים, והגיע עד לבית המשפט.
2 צפייה בגלריה
תוכי מסוג קוקטייל. נגנב
תוכי מסוג קוקטייל. נגנב
הסיפור המוזר של התוכי בראשון לציון
(המחשה: shutterstock)

הכל התחיל כשהאחות החליטה לאמץ תוכי מחמד. אחיה לא אהב את ההחלטה הזו, אך לא הצליח לשנות את דעתה. עד כאן, הכל רגיל. אבל - בוקר אחד התוכי הרעיש בשעת בוקר מוקדמת והעיר את האח משנתו. מרגע זה "הוכרזה מלחמה" בין הצדדים.

קראו גם:

על פי כתב תביעה שהגישה אחותו לבית משפט השלום בראשון לציון, עוד באותו בוקר התעורר האח מהרעש, והחל לשבור בבית חפצים בזעם גדול.
למחרת, שוב העיר התוכי את האח משנתו, אך לפי הנטען, הפעם המתין עד שאמו ואחותו יצאו מהבית. אז שבר את דלת החדר של אחותו וניסה לגרום לתוכי לברוח מהבית. בגין המקרה הזה הגישה אחותו תלונה במשטרה.

2 צפייה בגלריה
קללות וגידופים ללא הפסקה
קללות וגידופים ללא הפסקה
מריבה בין אחים בראשון לציון הפכה לזירת קרב
(צילום המחשה: shutterstock )

אבל זה לא היה הסוף, לאחר שלא הצליח לגרום לתוכי "לעזוב" מרצונו, נטען שהאח רכש מכלי ריסוס נגד מזיקים, ובשעה שאחותו ישנה בחדרה ריסס מהמכלים מתחת לדלתה. כתוצאה מכך סבלה האחות מגרד וצריבה בעור, והיא החלה לחסום את הדלת עם מגבות כדי למנוע מהחומר הרעיל לחדור לתוך החדר.
וגם זה לא היה הסוף. כאשר הבין שגם שיטה זו לא תעבוד המשיך האח לחפש עוד ועוד דרכים לגרום לתוכי להימלט מהדירה. בין השאר הוא פתח את חלונות הבית, צעק וקילל את אחותו, וניסה לגרום לתוכי לעוף החוצה
האחות החליטה לא לוותר ופנתה למשטרה. היא לא רק הגישה תלונה פלילית אלא גם תביעה אזרחית לבית המשפט בסך 5,000 שקל, זאת בשל הנזק שנגרם לדלת חדרה שאותה נאלצה להחליף.