שוב אירוע אלים בגלל ויכוח בכביש בראשון לציון. חוקרי תחנת ראשל"צ פתחו בתחילת שבוע שעבר (8.1) בחקירה לאחר קבלת דיווח במוקד 100 על אירוע אלימות, בו הותקף ואוים באמצעות סכין נהג משאית של עיריית ראשון לציון, על ידי נהג רכב פרטי.
1 צפייה בגלריה
קטטה באמצע הכביש בראשל"צ
קטטה באמצע הכביש בראשל"צ
קטטה באמצע הכביש בראשל"צ
(צילום: דוברות המשטרה)
האירוע התרחש ברחוב התזמורת בשעת צהריים. אז, לפי פרטי כתב האישום, האט נהג רכב פרטי (הנאשם) את רכבו על מנת לתת לרכב אחר להיכנס לחנייה. באותו רגע הגיעה למקום משאית של עיריית ראשל"צ. נהג המשאית צפר לרכב הפרטי, וקרא לעברו: "אתם רואים שאני בעבודה, תנו לנסוע".
בתגובה, לפי הנטען בכתב האישום, יצא נהג הרכב מרכבו, התקדם במהירות לעבר המשאית, הראה לנהג סכין ואמר לו כי יקרע אותו לגזרים ויפנצ'ר את צמיגיו, לאחר מכן הכניס את הסכין לכיסו.
נהג המשאית פתח את הדלת והחל דין ודברים בין השניים, שבעקבותיו משך נהג הרכב את נהג המשאית וניסה להוציאו החוצה, אך ללא הצלחה. אז טיפס על המדרגות לכיוון מושב הנהג וניסה למשוך אותו דרך החלון.
עוברי אורח משכו את הנהג מחלון המשאית עד שהצליחו להורידו. אז הלך הנאשם לעבר לעבר הדלת הקדמית הימנית של המשאית, פתח אותה, נכנס לתוך המשאית, והחל להכות את הנהג באגרופים לצלעותיו עד שהצליח לדחוף אותו החוצה. בהמשך לכך, החל מאבק בין השניים, בעוד נהג הרכב כורך את ידיו סביב צווארו של נהג המשאית עד שעוברי אורח הפרידו בין השניים. בכתב האישום נטען כי הסכין שבאמצעותה איים הנאשם על נהג המשאית, נמצאה על מושב הנהג ברכבו.

צפו באירוע האלים שהתרחש ברחוב התזמורת >>>

לאחר שהמקרה דווח למשטרה, הגיעו השוטרים במהירות למקום וחוקרי התחנה ניהלו חקירה מואצת, ועצרו לחקירה את הנאשם תושב ראשל"צ בשנות החמישים לחייו. בתום חקירתו נכלא ושוחרר בתנאים מגבילים על ידי בימ"ש.

קראו גם:

בעקבות כך הגישה יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז מרכז בסוף השבוע לבית המשפט, בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, כתב אישום חמור כנגד הנאשם.