הילדים שלכם זכו ללמוד בבית ספר מצטיין בראשון לציון? משרד החינוך פרסם השבוע את רשימת 351 מוסדות החינוך של החטיבה העליונה, המצטיינים בתחום הערכי, החברתי והלימודי. שלושה בתי ספר בראשון לציון נכללים ברשימה המכובדת הזו.
2 צפייה בגלריה
תלמידים
תלמידים
הילדים שלכם לומדים בבית ספר מצטיין בראשון לציון?
(צילום המחשה: canva)

כמה כסף יקבלו המורים?


המורים בבתי הספר הזוכים יתוגמלו בסכום כספי הנע בין 3,544 שקלים לכ-9,453 שקלים, זאת בהתאם לסיכום שעוגן בין משרד החינוך לבין ארגון המורים ומשרד האוצר, במסגרת הרפורמה "עוז לתמורה".

קראו גם:

במשרד החינוך מסבירים כי בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, ובכלל זאת:
מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי החינוך המיוחד, שיעור הגיוס לצה"ל או לשירות אזרחי-לאומי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית ומידת השיפור בהשוואה להישגים בשנה הקודמת. בתי הספר הזוכים זכו בדירוג הגבוה ביותר מתוך 878 בתי ספר שעברו את תנאי הסף, ונכללו בחישוב לבדיקת זכאות.
סכומי המענקים למורים בבתי הספר המצטיינים:
רמה 1 (88 חטיבות עליונות) – 9,453.28 ש"ח
רמה 2 (88 חטיבות עליונות) – 7,089.96 ש"ח
רמה 3 (88 חטיבות עליונות) – 4,726.65 ש"ח
רמה 4 (87 חטיבות עליונות) – 3,544.97 ש"ח

2 צפייה בגלריה
כיתה ריקה שביתה
כיתה ריקה שביתה
בתי הספר המצטיינים בעיר
(צילום המחשה: shutterstock)

בתי הספר המצטיינים של ראשון לציון


שלושה בתי ספר מהחטיבה העליונה בראשון לציון נכללים ברשימה המכובדת:
בית הספר מקיף ו' ע"ש יגאל אלון, בהנהלת אורנה אולגה פרבר, הגיע לרמה השנייה - והמורים יקבלו תגמול של 7,089.96 ש"ח.
לרמת ההצטיינות הרביעית הגיעו: בתי הספר "מקיף י"א" בהנהלת ליזה סורדו ומקיף עירוני ח', בהנהלת רויטל הירשפלד. המורים בבתי הספר יזכו למענק של 3,544.97 ש"ח.
שר החינוך, יואב קיש: "אני גאה מאד באנשי ובנשות החינוך הנפלאים שלנו, שמערכת החינוך והתלמידים שלנו התברכו בהם. הם אלה שמובילים את התלמידים במעלה הדרך הארוכה והתלולה, תומכים בהם, ומהווים עבורם משענת יצוקה. הם אלה שנוטעים בתלמידים את האמונה כי יש בהם את היכולת, המסוגלות והכוחות לפרוץ קדימה".
מנכ"ל משרד החינוך, מר מאיר שמעוני: "חינוך הוא תהליך של שנים, במהלכו נוטעים בתלמיד ערכים, ידע, מיומנויות ומשמעות, ואין סיפוק גדול יותר מלחזות בתוצאותיו ולהנות מפירותיו. אני מברך את אנשי החינוך שזוכים ליהנות מפירות השקעתם ואמונתם במטרה ובדרך".