הורים בבית ספר "אריאל שרון" בשכונת האירוס בראשון לציון מתלוננים על תחזוקה לקויה המסכנת את בריאות ילדיהם. לאחר סיור שערכה הנהגת ההורים בבית הספר, הוחלט כי אם לא יתוקנו הליקויים עד ליום שלישי הקרוב, אין בכוונתם לשלוח את ילדיהם ללימודים.
2 צפייה בגלריה
ליקויים שמסכנים את בריאות הילדים
ליקויים שמסכנים את בריאות הילדים
ליקויים שמסכנים את בריאות הילדים?
(צילום: באדיבות ההורים)

"יש בעיית אחזקה בבית הספר שהחלה בשנה שעברה והולכת ומחריפה", סיפרה אחת האמהות. "המנהלת אומרת שהיא פותחת קריאות במוקד העירוני ולא מקבלת התייחסות. הגענו לסיור וראינו פגר של יונה וספסל מלא בצואת יונים ואף אחד לא מטפל בזה כי אב הבית אומר שזה לא תפקידו.
"ההזנחה זועקת מכל מקום, אבל מה שעונים לנו זה שהעירייה לא דאגה לנקות מתחילת השנה. בעקבות המצב נתנו לעירייה אולטימטום עד תחילת החודש, אחרת הלימודים יושבתו, כי בריאות הילדים מעל הכל".
לטענת ההורים, הם כבר העבירו התראות לעירייה וביקשו מהם לטפל במפגעים הרבים לפני שאחד התלמידים ייפגע, אך הם מקבלים תחושה שלא מתייחסים לטענות שלהם ברצינות.

2 צפייה בגלריה
המחשה
המחשה
ההורים ישביתו את בית הספר?
(shutterstock)

"לאחרונה ציינה המנהלת שידיה כבולות והיא אינה יכול לטפל בנושא מעבר לשליחת פניות לעירייה", כתבו ההורים במכתב לעיריית ראשון לציון.

קראו גם:

מהעירייה נמסר: "כבר במהלך השנה שעברה העירייה טיפלה בכל הליקויים התחזוקתיים באופן יסודי, ואף קיבלה מכתבי תודה מוועד ההורים של בית הספר. מעבר לכך, העירייה דאגה לתוספת אגף שלם בבית הספר, מתקני משחק וחצר לימודית, ולכל אורך התהליך גורמי העירייה השונים היו בקשר רציף עם הנהלת בית הספר".