מדי בוקר נוסעים תלמידי מקיף י"א ובית ספר "ראשונים" בצפיפות ורבים מהם נאלצים לעמוד בדוחק ומסכנים את שלומם. בנוסף, בשל העומס מוצאים עצמם תלמידים רבים ללא הסעה ולכן מגיעים באיחור לבית הספר.
1 צפייה בגלריה
עומסים בהסעה לבית הספר
עומסים בהסעה לבית הספר
עומסים בהסעה לבית הספר
(צילום: פרטי)
קראו גם:
לטענתם ההורים משכונת נווה חוף, מדי בוקר מגיעים שני אוטובוסים בהסדר עם העירייה שנועד לקחת את התלמידים לבית הספר, אך הצפיפות היא בלתי נסבלת. לדבריהם, למרות הבטחות של העירייה לתיגבור בקווים נוספים, הדבר לא קרה והתלמידים ממשיכים לסבול.
(צילום: פרטי)
גילת שי, אמא לתלמידים סיפרה: "אין לנו חטיבה ותיכון בשכונת נווה חוף, והילדים נאלצים לנסוע באוטובוס. העירייה שולחת רק שני אוטובוסים אשר לא מספיקים לכמות הילדים. הילדים נוסעים כמו "סרדינים". יש פעמים שהאוטובוסים כלל לא עוצרים בתחנה, כיוון שהם מלאים עד אפס מקום, ולכן הילדים שלא עלו מאחרים לבית הספר, נרשם להם איחור, ונגרמת להם אי נעימות. ביה"ס לא מתחשב במאחרים.
"הילדים נוסעים בצורה מסוכנת, לא בטיחותית ולא תקנית, המסכנת אותם בנוסף גם בריאותית בתקופת הקורונה. זו בעיה שנמשכת שנים, העירייה מבטיחה לתגבר באוטובוס נוסף, אך בפועל זה לא קורה".
מהעירייה נמסר: "הנושא מוכר, ידוע וטופל כבר ביום שני האחרון על ידי גורמים במינהל החינוך. לאחר בדיקה שנעשתה בשבוע האחרון, פעלה העירייה להוספת קו אגד זמני, באופן מידיי, וכאמור הוא החל לפעול מיום שני השבוע. במקביל פנתה העירייה למשרד התחבורה על מנת לאשר קו קבוע".
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון