לפני מספר חודשים הכירה תושבת ראשון לציון, גרושה ואם לילדים, גבר גרוש ובין השניים נוצר קשר רומנטי. שבוע אחרי שהכירו זה את זה, היא הזמינה אותו להתארח בביתה ובמהלך השהייה אצלה הוא נכנס להתקלח. לטענתה, במהלך המקלחת הוא החליק על רצפת החדר וחתך את אוזנו כך שהוא נזקק לתפרים.
1 צפייה בגלריה
הסוד נחשף בגלל המקלחת
הסוד נחשף בגלל המקלחת
הסוד נחשף בגלל המקלחת
(צילום: ShutterStock)
קראו גם:
לדברי האישה, כששהתה עמו בבית החולים, הגיעו לידיה המסמכים הרפואיים שלו וכך גילתה כי הוא הסתיר ממנה שהוא נוטל תרופות פסיכיאטריות רבות וביניהם תחליפי סם חזקים שעלולים לגרום לו לבעיות נפשיות.
בשלב זה, כך היא מספרת, נוצרה אצלה התלבטות אם לסיים את הקשר, אך כשדיברה אתו הוא הבטיח לה שהתרופות המופיעות שם כבר אינן רלוונטיות והוא כלל אינו זקוק להן עוד.
האישה נרגעה מעט והסכימה להמשיך את מערכת היחסים, אך בחופשה משותפת באילת הוא תקף עובד מלון שרצה לראות את התו הירוק שלו ולמקום הוזמנה משטרה, עצרה אותו ולקחה אותו להמשך בירור בתחנה המקומית.
לדברי האישה, התנהגותו גרמה לה להבין שהוא אינו בריא בנפשו ובחיפוש בחפציו התגלו כל אותן תרופות שהבטיח שהוא לא משתמש בהן, וכן אבקות לא מזוהות, ולכן ביקשה לסיים את הקשר. מאז, כך טוענת האישה, היא חוששת לשלומה ולשלום ילדיה כי הוא אינו מוכן לוותר על המשך הקשר אתה.
בעקבות זאת פנתה האישה לבית המשפט בבקשה להוציא נגדו צו הרחקה, ולאחר בחינת העדויות החליט בית המשפט כי יש חשש סביר לביטחונה ולכן הוחלט להוציא נגדו צו הרחקה.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון