תושבת ראשון לציון רכשה שמלת ערב ממעצבת בגדים מקומית במטרה שהיא תשמש אותה לחתונת בתה. לטענתה, לאחר שינויים שנעשו בשמלה היא הגיעה ביום שלפני האירוע וגילתה להפתעתה שהשמלה אינה עולה עליה בעקבות תפרים לא נכונים, אך המעצבת טענה שהסיבה היא עלייה במשקל. בעקבות זאת החליטה האישה לתבוע את המעצבת על הכסף ששילמה ועוגמת הנפש שנגרמה לה.
1 צפייה בגלריה
מצאה עצמה ללא שמלה יום לפני החתונה
מצאה עצמה ללא שמלה יום לפני החתונה
מצאה עצמה ללא שמלה יום לפני החתונה
( המחשה: שאטרסטוק)
לפני כשנה נערכה חתונת בתה של תושבת העיר וההתרגשות הייתה בשיאה. חודשיים לפני האירוע פקדה האישה את חנות המעצבים המקומית ונפגשה עם המעצבת כדי להשמיע בפניה את הדרישות שלה. לדבריה, הוצגו בפניה מבחר דגמים של שמלות ולאחר שהיא בחרה אחד שמצא חן בעיניה היא שילמה עבורה 3,000 שקלים. עוד טוענת האישה כי בינה לבין המעצבת סוכם שהיא תגיע בהמשך כדי למדוד את השמלה ולבחון את השינויים שנעשו בה ובסוף התהליך תשלם את יתרת הסכום.
חודש לפני האירוע מדדה האישה את השמלה, אך לא הייתה מרוצה מחלק מהשינויים שנעשו בה. בתום המדידה הובטח לה שהתוספות הנדרשות יבוצעו במלואן והיא תגיע יומיים לפני החתונה כדי למדוד אותה ולאסוף אותה לקראת היום הגדול של בתה. לדבריה, ביום המדידה היא ניסתה ללבוש את השמלה, אך ללא הצלחה כי היא לא נסגרה עד הסוף. למרות נסיונות סיוע של המוכרות בחנות, השמלה לא נסגרה והיה ניכר שהשינויים שנעשו גרמו להתכווצות החלק העליון. כאשר נתבקשה המעצבת להסביר מה קרה היא התנערה מאחריות ואמרה שהדבר נבע מעלייה חדה במשקל של האישה.
קראו גם:
בעקבות אמירה זאת נפגעה האישה ונעלבה. עוד נאלצה האישה למצוא בתוך יום אחד שמלה שתשמש אותה לחתונת בתה ובמקום לסייע לבת בהכנות לחתונה היא נאלצה להיות טרודה בכך. בעקבות כל אלו החליטה לתבוע את כספה חזרה בתוספת על עוגמת הנפש שנגרמה לה.