נערה מפוחדת בת 17 מראשון לציון התייצבה במשטרה עם אמא שלה, והראתה לשוטרים הצעות מיניות שהבוס שלה בפיצריה שלח לה באמצע הלילה. המשטרה רשמה, והפנתה את הנערה לבית המשפט.
2 צפייה בגלריה
הנערה קיבלה הודעות מיניות
הנערה קיבלה הודעות מיניות
הנערה קיבלה הודעות מיניות
(צילום המחשה: Shutterstock)
בשעה ארבע לפנות בוקר, הופתע בעל פיצריה שנשאר לישון על מזרון בעסק שלו, fשמי שנכנסה אליו לפיצריה הסגורה לא היתה העובדת בת ה-17 שלו אלא אמה, שהתעמתה איתו על שלוש שעות של הודעות שהוא שלח לבת שלה בין אחת בלילה לארבע בבוקר, הודעות בעלות אופי מיני ובהן הזמנות לבוא ולשכב איתו.
"הבוס שלי התקשר אלי בעשרה לאחת בלילה. הוא התקשר אלי מלא שיחות. הוא אמר שהוא ישן בעבודה, בפיצריה. הוא אמר לי לבוא לשם, שהוא מחכה לי, שהוא רוצה שנישן יחד, שנישן מחובקים. אמר לי שהוא חלם עלי שאנחנו עושים דברים אינטימיים. הוא אמר את זה בטלפון והוא גם שלח הודעות", סיפרה הנערה המבוהלת בבית המשפט לפני מספר ימים.

2 צפייה בגלריה
המחשה
המחשה
(צילום המחשה: shutterstock)

גם אמה של הנערה סיפרה מהצד שלה את מה שקרה באותו הלילה. "אחרי השיחה האחרונה הלכתי לפיצריה והתעמתתי איתו. זה היה בערך בארבע בבוקר.

קראו גם:

"הוא היה בהלם, לא אמר יותר מדי. הוא היה על מזרון. הוא בהתחלה חשב שאני זאת הבת שלי ואמר לי לבוא ושאל אם נעלתי. אמרתי לו שאני האמא והתעמתתי איתו. הוא שלח לה אחר כך הודעה שהוא מבקש סליחה, ומחק את כל ההודעות".
הילדה ואמה הגישו תלונה במשטרה, שם הציעו להן לפנות לבית משפט ולבקש צו הרחקה מהאיש, וכך הן עשו. בעל הפיצריה זומן לבית המשפט לתת הסברים, שם התחייב כי לא יטריד ולא יצור יותר קשר עם הנערה. בנוסף, נאסר על בעל הפיצריה לשמש כשליח ללקוחות בבניין מגוריה של הנערה.