הבוקר (רביעי) הוזעקו כונני "ידידים" לרחוב פיקא בראשון לציון בעקבות דיווח על תינוקת כבת חודשיים שננעלה ברכב בטעות לעיני אמה.
1 צפייה בגלריה
מתנדבי ידידים והאם. נגמר בשלום
מתנדבי ידידים והאם. נגמר בשלום
מתנדבי ידידים והאם. נגמר בשלום
(צילום: ידידים)
אלירן ותארי, מנהל סניף רחובות, רמי ניצני, כונן סניף ראשון לציון, מוטי עמר, מנהל סניף בת ים חולון, ואברהם ארנון, כונן הסניף, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את התינוקת בשלום תוך זמן קצר, ללא גרימת נזק לרכב.
קראו גם:
"הייתי באמצע הלימודים כאשר התקבלה קריאת החירום", מספר אלירן ותארי ומוסיף: "זה יום חם ובלי לחשוב פעמיים יצאתי מהשיעור ומיהרתי למקום, שם היה מתנדב נוסף, רמי ניסני. הרכב הנעול היה בעל נעילת וואקום, התינוקת ישנה בסלקל והמפתח היה בתוך התיק על מושב הרכב.
האמא הנסערת סיפרה שהניחה את התיק ליד הילדה, חגרה אותה במושב הבטיחות וסגרה את הדלת על מנת להיכנס לרכב מדלת הנהג. היא לא שמה לב שהתיק ובו המפתח נמצא ליד הילדה ואז הרכב ננעל. פעלתי במהירות, למרות הנעילה הקשה, ויחד פתחנו את הרכב.
האמא לא הפסיקה להודות לנו ולהגיד לנו שאנחנו מלאכים על כך שבאנו מהר וחילצנו את הבת שלה. בכל פעם זו תחושת סיפוק אדירה ושליחות וזה ממלא אותך באדרנלין. שמח שהתינוקת בסדר והאמא רגועה ושלווה".
בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עמם את מפתח הרכב תמיד. במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.