האם פקקי התנועה בציר משה דיין שהפכו לכבדים ועמוסים יותר בעקבות עבודות הרכבת הקלה יסתיימו בתביעה של תושבים? עו"ד בובה לוי שעברה לעבוד מהבית ולא עורכת יותר פגישות במשרד עורכי הדין שלה בוחנת בימים אלו את האפשרות. "זה אזור של אנשים עובדים ונת"ע לא יכולים לעשות מה שהם רוצים". היא אומרת.
3 צפייה בגלריה
פקקים במערב ראשון בעקבות עבודות נת"ע
פקקים במערב ראשון בעקבות עבודות נת"ע
פקקים במערב ראשון בעקבות עבודות נת"ע
(צילום: גיא בניוביץ')
"ב-28 לחודש יצאתי לפגישה וכל האזור היה פקוק. התקשרתי למוקד 106 כדי לברר מה הסיבה ולא ידעו לומר לי אז ביקשתי שישלחו פקחים כדי להסדיר את התנועה כי לא היה אפילו מקום איד להימלט אליו", היא אומרת.
3 צפייה בגלריה
תקועים בדרך
תקועים בדרך
פקק סמוך לכיכר רבין
(צילום: טלי ויינבלט)
"כדי לצאת לאזור הרכב מהרחוב שלי לקח לי למעלה משעה. כשחזרתי חזרה לרכב שוב היה פקקים אבל הפעם כבר הייתה הודעה קולית שמדובר בעבודות של הרכבת הקלה, הודעה שניתנה ללא שום התקראה מוקדמת.
"באותו הערב נשארתי במשרד עד תשע בערב כי אחרת הייתי עומדת בתוך הרכב. מאז אני לא חוזרת למשרד, פגישות רבות ביטלתי ופגישות אחרות העברתי לבתי קפה. הם פוגעים לנו בחופש העיסוק ובחופש התנועה, אי אפשר להתנהל ככה.
3 צפייה בגלריה
פקקים במערב ראשון לציון
פקקים במערב ראשון לציון
פקקים במערב ראשון לציון
(צילום: קובי קואנקס)
אני מתכננת להגיש עתירה מינהלית על כך שהפרנסה שלי נפגעה, הם לא יכולים לעשות מה שהם רוצים, זה אזור עסקים של אנשים עובדים. זה סיוט מתמשך, איך נכנסנו לתוכנית הזאת בלי לחשוב על נתיבים עוקפים או פתרונות עבור הנהגים?".
קראו עוד >>
בנת"ע מודעים לכעס התושבים ולקושי עמו מתמודדים הנהגים. גורמים בכירים בחברה סיפרו ל"מיינט ראשון" על פעולות יומיות שנעשות על מנת להקל על הנהגים, על שינוי תוכניות הרמזורים ועוד. על אף זאת, העבודות צפויות להימשך עוד תקופה ארוכה של שמונה חודשים לפחות וכך גם עומסי התנועה יימשכו"
לכל העדכונים - חדשות ראשון