זוג מראשון לציון, הורים לתינוקת בת שמונה חודשים, טוענים כי לפני חצי שנה רכשו מוצץ מיוחד עבור בתם שהייתה "סרבנית מוצצים". לטענתם, לפני כחודש, בעת ששהו בבית, הם הבחינו שהתינוקת הצליחה לקרוע בעזרת פיה את המוצץ ואלמלא תשומת הלב של האמא היה עלול להיגרם אסון כבד. בעקבות התקרית החליטו ההורים לתבוע את החנות ממנה רכשו את המוצץ.
2 צפייה בגלריה
סכנה לתינוקות
סכנה לתינוקות
סכנה לתינוקות
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
לדברי ההורים, בתם לא הייתה מוכנה לקחת בפיה אף מוצץ של חברות רגילות ועד גיל חודשיים הם היו אובדי עצות כי שום דבר לא היה מרגיע אותה. לפני כחצי שנה חיפשו פתרון אחר והגיעו לחנות המתמחה במוצרי תינוקות ונמצאת באחד ממרכזי הקניות בעיר, שם הומלץ להורים על מוצץ שנועד לתינוקות שלא הצליחו להתרגל לאף מוצץ אחר, ואכן נרשמה הצלחה בעניין זה.
2 צפייה בגלריה
הם לא צריכים להגיע לטיפת חלב שכזו
הם לא צריכים להגיע לטיפת חלב שכזו
האם הספיקה לחלץ את שאריות הגומי מפיה של התינוקת
(צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק)
לטענתם, לפני חודש שהתה האמא במטבח בעת שהתינוקת הייתה בלול בסלון. לדבריה, שקט מחשיד ולצד זה רעשים של מציצת סוכריה, גרמו לה למהר לסלון כדי לבדוק את הילדה. לטענתה, היא נחרדה לגלות שהמוצץ היה קרוע למרות שלתינוקת כלל אין שיניים. האמא מיהרה לשלוף את המוצץ מפיה של בתה וברגע האחרון גם לחלץ שארית של גומי שנותרה בפיה.
מאז, טוענים בני הזוג, הם בחרדות ובודקים בכל כמה רגעים שאין שום דבר חריג שקורה לבתם. בעקבות זאת החליטו להגיש תביעה נגד החנות בסך 34 אלף שקלים.