ימים אלו של חופש גדול הופכים למועדים לפורענות כאשר חבורות של בני נוער מסתובבות בגנים הציבוריים, הנערים שותים ולעתים גם מסתבכים במעשי אלימות. מקרה כזה אירע לאחרונה בגן העיר (המושבה) כאשר שתי חבורות נערים התקוטטו ביניהן עד שאחד הצעירים שלף סכין ופצע נערה בת 17. בשבוע שעבר הוגש נגדו כתב אישום.
1 צפייה בגלריה
(גן המושבה ראשון לציון | צילום אבי מועלם)
מדי חופש גדול מנסים בעירייה ובסיירות ההורים למצוא פתרון שיקטין את מספר מעשי האלימות והוונדליזם שנגרמים כתוצאה משוטטות של בני נוער המחפשים תעסוקה בימי החופש הגדול. למרות זאת המעשיים הפליליים חוזרים על עצמם מדי קיץ כפי שקרה לפני שבועיים ברחוב הרצל, סמוך לגן העיר. השעה כבר הייתה ארבע לפנות בוקר כאשר חבורת נערים שישבה במקום פגשה חבורה אחרת ובין שתיהן החל שיח שהוביל במהירות לתגרה אלימה.
קראו גם:
בשלב זה הגיע למקום צעיר כבן 18 וחצי ובידו סכין חדה אותה הניף באופן שאיים על חבורת הנערים שמולו. הצעיר שאחז בסכין התמקד בנער מהחבורה הנגדית והחל לרדוף אחריו תוך שהוא מנסה לפגוע בו באמצעות הסכין. לאחר שלא הצליח להשיג את אותו נער, ניסה בעל הסכין לפגוע בצעיר אחר, שהחל גם הוא במנוסה.
בשלב מסוים, כאשר הניף הצעיר את הסכין הוא פגעה ברגלה של נערה כבת 17 שהייתה בקרבתו וגרם לה לחתך רציני ולפצע מדמם. הנערה הועברה לטיפול בבית חולים שם נזקקה לתפרים. המשטרה המקומית שהוזעקה להתערב בתקרית הצליחה לאתר במהירות את הצעיר הדוקר, שהכחיש כל קשר למקרה.
למרות שהמשטרה מחזיקה בידה תיעוד של מצלמות אבטחה שמראות אותו שם ועל אף מספר עדויות של צעירים שנכחו במקום, ממשיך הצעיר להכחיש כל מעורבות.
בשבוע שעבר הוגש נגדו כתב אישום בגין פציעה בנסיבות מחמירות.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון