בולי הלברדור בן ה-13 היה קרוב לעולם הבא. מדמם וגוסס הוא ננטש בצדי הדרך באחת השכונות בעיר. פקח סיור מהחברה לביטחון, דר אלמוג, מצא אותו כשהוא רועד מקור בתוך קרטון. בולי הועבר בדחיפות לכלבייה העירונית. בשלב הראשון רופא השירות הווטרינרי, ד"ר רפי וטורי, נתן לו טיפול מציל חיים כולל מנת דם וייצב אותו.
1 צפייה בגלריה
בולי הלברדור ניצל
בולי הלברדור ניצל
בולי הלברדור ניצל
(צילום: עיריית ראשל"צ)
בולי הועבר בדחיפות לבית החולים הווטרינרי בבית דגן. בזכות ערנותה ונכונותה של הטכנאית הווטרינרית הראשית בבית החולים, לילך קונסטנטין, בוצעה לבולי ביופסיה שאיתרה גידול ברגלו. בולי עבר ניתוח דחוף להסרת הגידול, שכללה קטיעת כף רגלו, והועבר להתאוששות ושיקום בכלבייה העירונית.
קראו גם:
גורלו של בולי המשיך להשתפר ולמרות גילו המתקדם ומצבו הרפואי, הוא מצא בית חם אצל מי שטיפלה בו, טכנאית בית החולים, לילך קונסטנטין.
צפו בבולי שזכה לחיים חדשים: >>>
זו אינה פעם ראשונה שצוותי הרפואה ופקחי בעלי החיים מתגייסים למשימה, רק לפני שלושה שבועות היה זה מפקח השירות הווטרינרי בראשון לציון, יאיר מעיין, שמשפחתו אימצה כלבה מעורבת וכבדת ראייה בת 12, שנמצאה בבית קשישה ערירית שנפטרה.
מנהל השירות הווטרינרי העירוני, ד"ר יהונתן אבן צור, אמר: "הביטוי 'והדרת פני זקן' מקבל משמעות גם בעולם שלנו בשירות הווטרינרי. כולם כאן מתגייסים לכל בעל חיים שמגיע אלינו, אם הוא פצוע וזקוק לטיפול מסור או פשוט זקוק לבית".