שוב זה קורה: הפסקות החשמל חזרו לשכונת נחלת יהודה והתושבים מיואשים. "מקררים נהרסים, אוכל מתקלקל, מחשבים משתבשים, גם כשחוזר החשמל יש לזה השלכות".
2 צפייה בגלריה
נחלת יהודה בראשל"צ
נחלת יהודה בראשל"צ
שכונת נחלת יהודה בראשון לציון. סובלים בחמסין
(צילום: אבי מועלם)

לכל אורך חודש יוני סבלו תושבי נחלת יהודה משיבושים חוזרים באספקת החשמל, חלקם בסוף השבוע וכולן ארכו זמן רב.
תושבים רבים התלוננו ולמרות שבחברת חשמל התעקשו כי מדובר בבעיה נקודתית שטופלה, הפסקות החשמל חזרו לשכונה ובימים האחרונים התושבים מתמודדים עם הפסקות חשמל ארוכות, חלקן בשיא החום.

קראו גם:

בנוסף, נגרמו נזקים לרכוש. "מקררים נהרסים, אוכל מתקלקל, מחשבים נדפקים, יש לזה השלכות", טוענת דיירת בשכונה, "הפסקת חשמל לא מסתיימת כשהחשמל חוזר, שלא נדבר על עוגמת הנפש כשבשיא החמסין הילדים בבית ואין מיזוג, אין מסכים, אין איך לבשל, פשוט סיוט".

2 צפייה בגלריה
הפסקת חשמל
הפסקת חשמל
הפסקות חשמל בראשון לציון
(צילום המחשה: shutterstock)

בזמנו טענו בחברת החשמל כי תקלה בתחנת טרנספורמציה השפיעה על אספקת החשמל לתושבי האזור וכי היא תוקנה ולאחר מכן התרחשה התקלה פעם נוספת ונמצאת בטיפול. אך נראה כי הסאגה טרם טופלה והתושבים ממשיכים לסבול מבעיות. "התירוצים שלהם כבר לא מעניינים אותנו, פעם זה הגשם, פעם זה העומס. אנחנו רוצים פתרון, לא הסברים".
בעבר נטען כי נמצא פתרון להפסקות החשמל הרבות בראשון לציון ונחנכה תחנה חדשה שאמורה הייתה לסייע לתושבי העיר, כמו גם לערים השכנות רחובות ונס ציונה, אך בפועל נראה שהמציאות היא אחרת.
מחברת חשמל נמסר: "מתנצלים בפני התושבים על ההפסקות שאירעו השבוע בעקבות עומס חריג באזור. עובדי חברת החשמל ביצעו השבוע עבודות נרחבות לפיתוח תשתית בנחלת יהודה, החלפת והגדלת שנאים, חלוקת עומסים והחלפת כבלים".