את הסיפור הזה חייבים לפרסם, ולו במטרה למנוע מקרים כאלה מלחזור על עצמם ולהציל נשים אחרות שנמצאות במצב דומה. לפי כתב אישום שהוגש בימים האחרונים נגד תושב ראשון לציון, הכל התרחש בשעת לילה מאוחרת.
2 צפייה בגלריה
נאשם בתקיפת אשתו
נאשם בתקיפת אשתו
אלימות קשה
(צילום: shutterstock)

אז פרץ ויכוח בין בני זוג שהתגוררו יחד בדירתם במרכז ראשון לציון. הסיבה לוויכוח: רצונה של האישה ללכת לבקר את הוריה. בן זוגה הסכים "לאשר" לה לבקר אותם אחת לשבועיים בלבד, בעוד שהיא רצתה לבקר את הוריה לעיתים יותר קרובות.

קראו גם:

על פי כתב האישום שהוגש נגד הגבר, כאשר האישה זעמה על "ההחלטה" שלו, והחלה לאסוף את חפציה במטרה לשוב לבית הוריה, הוא אחז בה בחוזקה, קילל אותה ואז נשך אותה בידיה. הצעירה ניסתה להימלט ושרטה אותו.
כשהצליחה להיחלץ מאחיזתו היא מיהרה להזעיק את המשטרה, אך הגבר חטף ממנה את מכשיר הטלפון. היא נמלטה לחדר השינה אך הוא הגיע אחריה, נשכב עליה במיטה, סטר לה והחל לחנוק אותה כשבידו השנייה הצליח לנתק את שיחת החירום למשטרה.

2 צפייה בגלריה
איים ונעצר
איים ונעצר
השוטרים הגיעו בזמן
(צילום: שאטרסטוק)

כשהבין הנאשם כי המשטרה עלולה להיות בדרך, הוא חשש שיואשם באלימות ודרש ממנה ללבוש בגדים ארוכים, על מנת שהשוטרים לא יראו את הסימנים שעל גופה.
למזלה של הצעירה, הפעם התוכנית כשלה. השוטרים שהגיעו למקום למרות שהשיחה נותקה, עצרו אותו במקום. כעת מוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש ושיבוש מהלכי משפט.

זקוקה לעזרה?
חייגי עכשיו 118 למוקד הסיוע של משרד הרווחה
לא יכולה לחייג? שלחי ווטסאפ למספר: 050-2270118