תושב ראשון לציון השתכר, התפרע ותקף פקחים ושוטרים. כעת הוא עומד בפני כתב אישום חמור.
המקרה אירע לפני כחמישה חודשים בשעות הערב המוקדמות, אז התקבל במוקד של החברה לביטחון וסדר ציבורי דיווח על גבר בשנות החמישים לחייו שמתפרע באיזור חוף הים, זאת ככל הנראה כיוון שהוא נמצא תחת השפעת אלכוהול.
1 צפייה בגלריה
סערה בים. חוף ראשון לציון
סערה בים. חוף ראשון לציון
סערה בים. חוף ראשון לציון
(צילום: אבי מועלם)
קראו גם:
ניידת עירונית מיהרה לחוף ועד מהרה איתרו הפקחים את הגבר כשהיה בדרכו לרכב, יחד עם קרוב משפחה שניסה להרגיעו. להפתעת הפקחים, ברגע שראה אותם הגבר השיכור הוא חלץ את אחת מנעליו והשליך אותה לעברו של אחד מהם, זאת תוך כדי שהוא מקלל אותם קללות נמרצות.
הפקחים שהבינו שהם מתמודדים עם אירוע מורכב, הזעיקו את המשטרה אך גם שוטרים שהגיעו למקום ספגו מהגבר המתפרע אלימות וקללות, עד כדי כך שהם נאלצו להפעיל עליו כוח.
בשלב מסוים הגבר איבד את הכרתו ולאחר שהתאושש ונבדק ונמצא שהוא חש בטוב, הוא הועבר לתחנת המשטרה המקומית לחקירה אלא שגם שם הוא המשיך במעשיו ואף איים על אחד השוטרים: "אם תיגע בי מישהו מאיתנו ימות".
זמן קצר לאחר מכן האיש שככל הנראה עדיין היה תחת השפעת האלכוהול, אף סינן הערה גזענית לעברו של שוטר ממוצא אתיופי ואמר: "אתה אתיופי, איך אתה אומר לי שאני משקר?". אלא שהאיש לא הסתפק רק באיומים ובהערות גזעניות ואף בעט ברגלו של השוטר.
בעקבות שרשרת אירועים אלה הוגש נגדו בשבוע שעבר כתב אישום בגין תקיפת עובד ציבור ואיומים.