נינט הירש (73) מראשון לציון, "זכתה" לביקור מלחיץ לאחר השעה 2:00 בלילה, אותו ערכו פקחי החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון בגלל רעש חריג שלטענתה לא היא הקימה.
"הם העירו אותי ודפקו בדלת. נלחצתי ולא פתחתי להם", סיפרה השבוע. "בבוקר גיליתי שהם השאירו לי דוח ולא האמנתי למה שראיתי. הם הגיעו כי מישהו דיווח להם שהטלוויזיה אצלי מרעישה. עד עכשיו אני בחרדה ממה שקרה".
1 צפייה בגלריה
הפקחים מחוץ לדירה של הירש
הפקחים מחוץ לדירה של הירש
הפקחים מחוץ לדירה של הירש
(צילום: מצלמת אבטחה)
קראו גם:
הירש מספרת כי במוצאי שבת שעברה, אחרי השעה 2:00 בלילה, קיבלה שיחה לטלפון הנייד שלה. "אני כבר הייתי בתוך שינה עמוקה והתעוררתי בבהלה. ראיתי מספר חסום ואני יודעת שאם מישהו מתקשר בשעה כזו זה אף פעם לא דבר חיובי. עניתי בלחץ ובצד השני היה גבר שהזדהה כשוטר וביקש ממני לפתוח את הדלת".
"כבר הייתי בתוך שינה עמוקה והתעוררתי בבהלה. ראיתי מספר חסום, עניתי בלחץ ובצד השני היה גבר שהזדהה כשוטר וביקש ממני לפתוח את הדלת"
הירש, שמתגוררת לבדה, נבהלה. "אני אישה בת 73 ודברים כאלה מפחידים אותי. אני יודעת איזה סוטה או עבריין נמצא בקו השני ומנסה לעשות לי תרגיל? ישבתי בחדר, מבוהלת וקפואה במקומי, לא הצלחתי לזוז ובטח שלא היתה לי כוונה לפתוח. הוא המשיך לדפוק בדלת ולצלצל בפעמון ורק אחרי 20 דקות הם עזבו את המקום.
היא, לדבריה, לא הצליחה לחזור לישון מהבהלה. "בבוקר גיליתי בתיבת הדואר קנס שהם השאירו בסך 350 שקלים על רעש שבקע מהרדיו או מהטלוויזיה. זה כמובן לא נכון, כי הכל היה שקט. ב־2:00 בלילה אני ישנה בחדר השינה שלי ולא רואה טלוויזיה. גם אם זה היה נכון, אתם באים לבית של מישהו בשעת לילה מאוחרת בגלל טלוויזיה? דופקים בדלת לאישה בת 73 שגרה לבדה ומפחידים אותה ככה? הם צריכים להתבייש להם. עד עכשיו אני בחרדות ממה שקרה באותו לילה".
מהמשטרה נמסר: "שוטרים נקראו לאירוע הפרת מנוחה בעקבות תלונה שהתקבלה במוקד המשטרה על רעש חזק הבוקע מדירה. שוטרים שהגיעו למקום ושמעו את הרעש החזק, בעלת הדירה סירבה לבקשת השוטרים לפתוח את הדלת ועל כן הושאר לה דו"ח בגין העבירה בתיבת הדואר".
מהעירייה נמסר בתגובה: "הנושא נמצא בבדיקה והובא לידיעת ראש העירייה שהנחה לבחון לעומק את הנושא".