תושבת ראשון לציון החזיקה בבעלותה שתי דירות בעיר, תכשיטים וכסף. כאשר הלכה לעולמה התברר ל-12 ילדיה שהיא לא בדיוק האמינה בחלוקה שווה בשווה. בנוסף, חיכתה ליורשים בשורה רעה מעיריית ראשון לציון.
2 צפייה בגלריה
השאירה הפתעה לא נעימה בצוואתה
השאירה הפתעה לא נעימה בצוואתה
השאירה הפתעה לא נעימה בצוואתה
(צילום המחשה: canva)
תושבת ראשון לציון, בעלת שתי דירות בעיר, הלכה לעולמה ולאחר מותה הותירה ל-12 ילדיה את נכסיה, עם זאת, על פי צוואת החלוקה לא היתה כה מאוזנת. בלשון המעטה.
לשני בנים מתוך ה-12 היא הותירה את כלל רכושה, כולל ציוד, תכשיטים, כסף ודירה לכל אחד מהם. לשאר ילדיה, 10 במספר, הותירה 50 שקל לילד בלבד. בצוואתה ציינה כי למרות שאינה חייבת להסביר את עצמה, את ההחלטה קיבלה כיוון שעשרת ילדיה שלא קיבלו דירות ורכוש, מסודרים מבחינה כלכלית וגם עקב היעדר יחס ודאגה כלפיה ובצרכיה היום יומיים.

קראו גם:

כשנה לאחר שכתבה את הצוואה, נפטר אחד מהילדים שהיה מיועד לרשת דירה, אך הותיר אחריו צוואה כי הוא מעביר את נכסיו לאח שהיה עתיד לרשת עימו את הונה של האם, ואח נוסף שירש רק 50 שקל. הצוואה החוקית של הבן קיבלה תוקף רק לפני שנה, כשהאם נפטרה וצוואתה הוקראה בפני כל בני משפחתה.

2 צפייה בגלריה
עורך דין ותיק רשם את בתו כיורשת של אחד הלקוחות
עורך דין ותיק רשם את בתו כיורשת של אחד הלקוחות
הצוואה הוקראה בפני המשפחה
(צילום המחשה: shutterstock)

למרות ההון הרב שהותירה התברר לילדיה שזה לא הדבר היחיד שנשאר. האם גם הותירה חוב ארנונה, בנוסף, בני המשפחה לא עדכנו את עיריית ראשון לציון במותה, וכך החלו להצטבר חובות על שם נכסיה של האם.
על פי תביעה שהגישה עיריית ראשון לציון נגד היורשים, החוב הגיע לכמעט 20 אלף שקל בגין חובות ארנונה שהצטברו משנת 2019, עוד ציינה העירייה כי חוב הארנונה ממשיך לתפוח כיוון שגם בשנת 2023 היורשים לא משלמים עבור הנכסים. כעת מבקשת העירייה לחייב את היורשים לשלם את חוב הארנונה וכן את שכר הטרחה בגין הפעולות הרבות שנקטה העירייה על מנת לגבות את החוב שטרם שולם.