ועד עובדי עיריית ראשון לציון החליט להעניק השנה לכלל העובדים מתנה מיוחדת לחג: חנוכיה בצבע הדגל עם הכיתוב: "יחד ננצח" ו"עם ישראל חי". העובדים שמחו מאוד מהמתנה המיוחדת, אבל כבר בנר הראשון נדהמו לגלות שקיבלו מתנה מסוכנת.
2 צפייה בגלריה
החנוכייה השרופה
החנוכייה השרופה
החנוכייה השרופה
(צילום: פרטי)

בימים שכולנו מחפשים אור ובמיוחד ברוח החג שהגיע בימי המלחמה, שמחו עובדי עיריית ראשון לציון לקבל מוועד העובדים חנוכיה יפה בצבעי כחול לבן. הם לא תיארו לעצמם כמה ייבהלו ברגע שידליקו נר ראשון של חנוכה.
"ברגע אחד החנוכיה נשרפה", מספר אחד ממקבלי המתנה. התברר כי חלה טעות חמורה והחנוכיות עשויות מחומר שאינו עמיד לאש והוא אף מתלקח.

קראו גם:

"מזל שהיינו בבית כי זה קרה ברגע אחד", מספרת אחת העובדות שקיבלה את החנוכיה ומפרטת: "היה ריח מסריח והפלסטיק נמס. בהתחלה חשבנו שמשהו נגע בחנוכייה, חפץ או מגבת, אבל אז הבנו שהיא פשוט נשרפה לבד. אני לא יודעת מי אחראי על זה אבל ענייני בטיחות חשוב לוודא כמו שצריך, זה היה עלול לגרום לשריפה רצינית ואפילו לעלות בחיי אדם! עם ענייני בטיחות אסור לשחק".

2 צפייה בגלריה
החנוכייה השרופה
החנוכייה השרופה
עם הנר הראשון החנוכיה התלקחה
(צילום: פרטי)

עוד באותו יום התקבל בוועד העובדים מבול של תלונות ביום הדלקת הנר הראשון, והם מיהרו לעדכן את העובדים שלא ישתמשו בחנוכייה. עוד נמסר להם כי מי שטרם עשה בה שימוש מוזמן להשיב אותה, וכי הוועד מברר את העניין ובודק אפשרות לחלק שי אחר כפיצוי לעובדים.
מוועד העובדים נמסר בתגובה: "הודענו מיד לעובדים ומי שיכול ישיב את החנוכייה, במקביל קבענו פגישה עם המפיץ לבירור הנושא. בשבוע הבא תתכנס ועדת רכישה לאיתור שי חלופי לעובדים".