אתקה דותן, תושבת ראשון לציון בת 77, צעדה עם קבוצת ההליכה הקבועה שלה בחוף הים כפי שהיא עושה כבר עשרות שנים. כאשר היא הגיעה לגבול שבין חוף בת ים לראשון לציון, התנפל עליה כלב גדול ממדים, הפיל אותה לרצפה וגרם לה לשבר בקרסול. כעת, לאחר שעברה ניתוח והיא סובלת מכאבים, מבקשת דותן את עזרת הציבור באיתור בעלת הכלב שנמלטה מהמקום.
2 צפייה בגלריה
אתקה דותן לאחר הניתוח. שלושה שברים בקרסול
אתקה דותן לאחר הניתוח. שלושה שברים בקרסול
אתקה דותן לאחר הניתוח. שלושה שברים בקרסול
( צילום פרטי)
כבר קרוב ל־20 שנה שקבוצת הליכה ופרלמנט קפה יומי נפגשים בבוקר, עושים צעדה על חוף הים ובסיום נפגשים כולם לקפה ומשהו קטן לאכול.
"ביום חמישי האחרון צעדתי עם שתי חברות שלי על חוף הים ומלפנינו עוד שני חברים שגם הם חלק מחבורת צועדים יומית", מספרת דותן. "צעדנו עד המזח של בת ים ובדרך חזרה, ליד הגדר של חוף תאיו, נכנס בי בעוצמה כלב בצורה כל כך חזקה והפיל אותי בחוזקה אל החול. נשטפתי במים ובחול והקרסול שלי הסתובב ויצא ממקומו. החבר'ה ראו אותי מתפתלת מכאבים וקראו מהר לעזרה. בשלב זה בעלת הכלב שנתנה לו להתהלך באופן חופשי, קשרה לו בחזרה את הרצועה ונמלטה מהמקום.

2 צפייה בגלריה
פקקים בקיץ. חוף ראשון לציון
פקקים בקיץ. חוף ראשון לציון
חוף ראשון לציון, מי ראה את התקיפה?
(צילום המחשה: אבי מועלם)

"התקשרנו לאחראי על החוף של ראשון לציון הוא שלח טרקטורון שיגיע לקחת אותי משם והביא אותי עד למגרש החניה של חוף ראשון לציון, לשם הגיעה ניידת מד"א שבדקה אותי והעבירה אותי לבית חולים אסף הרופא. בצילומים שעשו לי גילו שיש לי שלושה שברים בקרסול ואני צריכה לעבור ניתוח מורכב. עוד באותו היום ניתחו אותי וביום ראשון שוחררתי לביתי. אני כעת עם כאבים וההחלמה תיקח חודשים רבים. אני אדם מאוד פעיל, יש לי חוגים, מקהלה והתעמלות, אני הנהגת של המשפחה ועכשיו אני לא יכולה לעשות שום דבר", מספרת דותן בכאב.

קראו גם:

כעת מבקשת דותן לאתר את בעלת הכלב שברחה אחרי שפגע בה, כדי להגיש נגדה תלונה במשטרה. "אני רוצה להגיע לבעלת הכלב ששיחררה אותו ואחר כך נמלטה משם. ביררתי בחוף הים ואמרו שאין שם מצלמות. אם מישהו ראה את בעלת הכלב ביום חמישי בשעות הבוקר בגבול של חוף בת ים וראשון לציון, אשמח אם ייצור איתי קשר".