תושבי בניין מגורים בשכונת כצנלסון בראשון לציון לא תיארו לעצמם שסכסוך עם אחת השכנות יהפוך את חייהם למה שנראה כמו תוכנית הריאליטי "האח הגדול". לדבריהם, האחת השכנות מצלמת ומתעדת אותם כל הזמן.
2 צפייה בגלריה
הדיירים מצולמים כל הזמן
הדיירים מצולמים כל הזמן
הדיירים מצולמים כל הזמן
(צילום המחשה: canva)

התושבים, שפנו לבית המשפט, טוענים כי השכנה עוקבת אחריהם באופן אובססיבי. זאת מאחר והיא ככל הנראה חוששת שהם מנסים לפגוע בה ובבניין המגורים המשותף.

קראו גם:

בתלונות שהוגשו למשטרה וכן בבקשה לקבלת צו למניעת הטרדה מאיימת, מתארים השכנים כיצד הם עוברים מסכת התעללות, אשר לטענתם נגרמת להם ללא עוול בכפם וכיצד פרטיותם מופרת באמצעות תיעודים לא פוסקים של מעשיהם.
בין היתר, סיפרו השכנים כי האישה עומדת בפתח ביתה עם מצלמה ומתעדת אותם נכנסים ויוצאים מביתם. עוד סיפרו השכנים כי האישה עומדת בחלון ביתה על מנת לוודא שלא תפספס את מטרותיה, וברגע שהם מחנים את רכבם ומנסים להיכנס לבניין, היא כבר ממתינה להם עם מצלמה פועלת, ובמקביל מסננת קללות ואיומים. בנוסף, היא מנצלת את ההזדמנות שהם נכנסים לביתם ומנסה לתעד את הבית דרך הדלת הפתוחה.

2 צפייה בגלריה
בית האח הגדול
בית האח הגדול
בית האח הגדול. הדיירים מרגישים שהם בתוכנית ריאליטי
(צילום: לירן תמרי)

אחד השכנים אף הצליח להוציא נגדה צו הרחקה, אך לטענתו היא הפרה אותו, והמשיכה בהטרדות כאשר לבית המשפט היא מגישה נייד בו יש רק צילומים של גבם של השכנים.
בית המשפט קבע דיון לבחינת הארכת צו ההרחקה והדיון בעניין עדיין נמשך. עד אז כנראה יאלצו השכנים להמשיך לחיות ב"בית האח הגדול" רק בלי האפשרות לזכות במיליון שקלים או תאריך יעד לגמר.