עומרי איבד את אביו, יואל את אחותו ולפני חודש איבדה שרה את בעלה - הפעם לא מדובר בעימות צבאי או אסון בדרכים, הפעם מדובר במלחמה הקשה אליה נקלעו אזרחי מדינת ישראל מול נגיף הקורונה, שגבתה מהם את המחיר הכבד ביותר.
(את הסרטון ביים וצילם אורן דאי)
מתוך כוונה למנוע שאננות ובמטרה להשמיע את זעקתם של שכולי הקורונה, עיריית ראשון לציון, אחת הערים הירוקות והבריאות בישראל, החליטה לצאת בקמפיין ענק אשר יציב את פניהם של תושבי העיר שאיבדו את יקיריהם מקורונה בקדמת הבמה.
קראו גם:
בין הדוברים בקמפיין נמצא גם עמרי ברנס, שאיבד את אביו מקורונה: "באחד הימים, אבא שלי חזר הביתה מהעבודה לאחר שלא הרגיש טוב. הלכתי אליו וראיתי שיש לו חום. מיד לאחר מכן הוא קיבל הודעה שהוא היה בקרבת חולה קורונה ועליו להיכנס לבידוד. לאחר שהוא עשה בדיקה – אבא יצא חיובי. לאט לאט המצב החמיר וזה הגיע למצב שהוא לא יכל לזוז ולצאת מהחדר. היו חייבים לפנות אותו למיון. לאחר שמונה ימים מהרגע שחלה – אבא נפטר. תמיד חשבתי שלי זה לא יקרה. אולי זה יקרה למישהו לידי, למשהו שאני מכיר – אבל לא לי. עכשיו אין לי יותר אבא. אתה לא יודע מה זה עד שאתה לא חווה את זה".
1 צפייה בגלריה
לי זה קרה
לי זה קרה
לי זה קרה
(צילום: דוברות עיריית ראשל"צ)
ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "החלטנו לשים את בני המשפחות של הנפטרים בחזית המאבק העירוני בקורונה, מתוך רצון ליצור הזדהות בקרב התושבים - הצעירים והמבוגרים כאחד. הקורונה כבר הוכיחה לנו שהסכנה הכי גדולה היא השאננות מפניה, ולכן למרות שאנחנו ירוקים החלטנו לנפץ את הסטיגמה ש-"לנו זה לא יקרה. הנגיף עדיין כאן ואנו עושים הכל כדי שיעלם, על ידי לקיחת אחריות אישית והקפדה על ההנחיות - כדי שכולנו נחזור לשגרת החיים בהקדם".
הקמפיין נעשה בשיתוף פעולה של אגף הדוברות בעיריית ראשון לציון והאגף לשילוב חברתי. חברת הפרסום סאצ'י אמונה על הסרטון אותו צילם וביים אורן דאי.