בסוף השבוע הופץ סרטון שבו נראה רעול פנים מנסה לירות בתושבת שיכון המזרח אך בזכות מעצור שהיה באקדח המשימה נכשלה והוא נמלט מהמקום. כעת נחשף לראשונה "במיינט ראשון" כי האישה שניצלה היא שושי אושרי, אחותו של זוהר ארגוב ז"ל.
1 צפייה בגלריה
האירוע כפי שנקלט במצלמות
האירוע כפי שנקלט במצלמות
האירוע כפי שנקלט במצלמות
(צילום מסך: מצלמות אבטחה)
לאחרונה עלתה משפחת ארגוב לכותרות מסיבות שונות, הזוגיות של הבן גילי, ההתנגדות לכיכר על שמו של זוהר ברמלה ועוד.
כעת עולה שוב שם המשפחה בנסיבות אחרות. כזכור, ביום חמישי הלכה אושרי בשכונה כשלפתע הגיח אדם לא מוכר וכיוון לכיוונה אקדח. במזל גדול האקדח לא פעל והוא נמלט מהמקום.
קראו גם:
המשטרה מצידה סיפרה כי היא חוקרת אך גם הוסיפה כי מדובר בטעות בזיהוי. "שלומה של אמא שלי בסדר" מספר ערן, בנה של שושי, "עכשיו בסדר גמור, היא קצת בחששות, קצת בטראומות עוברת את זה כרגע ואנחנו איתה. האחים איתה, כולנו הילדים נמצאים איתה.
(צילום: רץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים)
"היא סיפרה לנו מה שקרה בהתאם למה שקורה. משום מקום מישהו הגיע עם נשק וככל הנראה היה לו מעצור. לי קשה להאמין שמדובר במקרה של טעות בזיהוי אבל אני לא מתכוון לפרט מעבר לזה. המשטרה אומרת שזו טעות בזיהוי אבל אני חושב אחרת. זה עניין משפחתי ונסכם את זה ככה".
עופר, בנה הנוסף, סיפר גם הוא כי "היא לא שיתפה אותנו יותר מדי, מה שראינו במצלמות זה מה שהיא גם אמרה ואנחנו ממתינים להתקדמות החקירה ומאפשרים למשטרה לעשות את שלה על הצד הטוב ביותר. אני לא יודע אם זו טעות בזיהוי, המשטרה עוד לא דיברה איתנו על זה בכלל".
לשאלה אם מישהו מהמשטרה העלה את היחוס המשפחתי ענה - "אף אחד לא מדבר על זה שאמא שלי היא אחות של זוהר ארגוב וזה גם ללא עלה בחקירה, אני מניח שבקרוב ידברו איתנו על זה".
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון