תושב באר יעקב תובע רשת סופרים גדולה בטענה שהשליח שלהם גנב ממנו מוצרים שונים מהכניסה לבית, כעת הוא דורש 6,500 שקלים כפיצוי על המקרה.
2 צפייה בגלריה
שינה את המוטב ואת התאריך והשעה במסמך
שינה את המוטב ואת התאריך והשעה במסמך
השליח גנב את הטלוויזיה?
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
לדבריו, היה לקראת מעבר דירה ובשל מצוקת מקום אחסן בכניסה לדירה ארגזים ושקיות ובהם נעליים של ילדים, מקרן קול וגם טלוויזיה. באחד מהימים לקראת סוף חודש דצמבר, אשתו של התובע הגיעה לביתם והבחינה בארגזים מבולגנים בכניסה לבית ובהיעלמות חלק מהפריטים. התובע ניגש למצלמות הבניין וראה את השליח לוקח את החפצים במכוניתו.
התובע פנה למבקר הפנים של רשת הסופרמרקטים ולאחר כמה דקות חזר אליו הקב"ט שבדק את התלונה והצליח לאמת עם השליח שאכן לקחת את הפריטים. הקב"ט שאל אם התובע מתכוון להגיש תלונה במשטרה, והוא טען שלא, כיוון שהוא רוצה להתייצב פנים מול פנים עם השליח ומבחינתו מי שנושאת באחריות על המקרה היא רשת הסופרים.

2 צפייה בגלריה
מה הוא עשה אחרי שהביא את הקניות?
מה הוא עשה אחרי שהביא את הקניות?
מה הוא עשה אחרי שהביא את הקניות?
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
לאחר מכן מנהל שירות לקוחות חזר אליו וביקש להחזיר את הטלוויזיה עם פיצוי של 500 שקלים, מבלי להתייחס לעובדה שנעלמו גם שקית נעליים ומקרן קול.

קראו גם:

התובע טען שסירב לקבל את הטלוויזיה כי לא נתנו לו אחריות לאחר שנלקחה, והוא לא יודע מה נעשה איתה והאם היא עדיין תקינה. בשלב זה, נותקו לטענתו השיחות בין הצדדים. התובע טוען שניסה לפנות למועצה הישראלית לצרכנות, וזו פנתה לרשת אך גם להם היא לא ענתה. כעת הוא תובע את הרשת בדרישה לפיצוי עבור הנעליים, מקרן הקול, הטלוויזיה ועוגמת הנפש.