כל יום שישי במשך 11 שנים נוסע משה וטנברג מראשון לציון אל מוצבי צה"ל להעניק כיבוד לחיילים, לזכרו של אחיו הבכור דוד וטנברג ז"ל שנהרג במלחמת יום הכיפורים לפני 49 שנה. כעת הוא מגייס כספים במימון המונים (giveback) כדי להמשיך את עשייתו למען החיילים.
2 צפייה בגלריה
משה וטנברג עם חיילים
משה וטנברג עם חיילים
משה וטנברג עם חיילים
(צילום: פרטי)
וטנברג, נשוי ואב לארבעה, הוא רנטגנאי בבית חולים שמיר־אסף הרופא במשך כל השבוע. את ימי שישי הוא מקדיש לחיילי צה"ל.
את התנדבותו החל ביום המעשים הטובים בשנת 2012, לזכרו של אחיו לוחם השריון שנהרג, ומאז זה הפך למסורת קבועה ובאישור צה"ל הוא מגיע למוצבים מהחרמון ועד קו אילת ומפנק את החיילים. "אני מקבל עזרה מהרבה אנשים טובים במאפים, חטיפים ושלגונים. אבל כעת אני זקוק למימון השתייה הקלה 200 שקלים לשבוע והדלק בסך 150 שקל לשבוע.

2 צפייה בגלריה
חייל צה"ל נעצר
חייל צה"ל נעצר
האם יצליח להמשיך ולפנק את החיילים שלנו?
(צילום המחשה: shutterstock)

בקרוב אמור וטנברג לקבל הכרה על פועלו מהרמטכ"ל אביב כוכבי. את העשייה שלו מדי שבוע, במסגרת "יחד למען החייל" הוא מפרסם בדף הפייסבוק שלו ומספר גם על תגובות חמות שהוא מקבל מהחיילים והמפקדים. "נהנינו כל השבת מהפינוקים", כתבו לו מפקדים באחד המוצבים, "החיילים לקחו לכל העמדות, עשו בבוקר שבת קידוש ביחד כל הפלוגה עם הפינוקים".

קראו גם:

בתגובה אחרת כתבו לו חיילים: "זו מתנה גדולה, שהקפיצה לנו את השבת כמה רמות מעל". סכום היעד של הפרויקט הוא 22 אלף שקלים. נותרו עוד כחודשיים וחצי לסיום הגיוס.
מעוניינים לתרום: לחצו כאן