כתב אישום בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש ואיומים הוגש נגד תושב ראשון לציון שתקף נער מהאיזור שישב עם חברו בתחנת הדלק של בית עובד בחודש ינואר שעבר.
1 צפייה בגלריה
תחנת דלק
תחנת דלק
בעט בגופו
(צילום: ShutterStock)
קראו גם:
על פי כתב האישום, שהוגש השבוע בבית המשפט השלום ברחובות, הנאשם בשנות ה־20 לחייו הגיע לתחנת הדלק, אז קרא לו הנער שעבד בתחנת הדלק בשם שונה משלו. הנאשם אמר לנער שלא יקרא לו כך יותר כי זה מעצבן אות. בהמשך נער אחר שעובד במקום ליווה את הנאשם אל מחוץ למתחם, והנאשם אמר לו: "חכה, חכה תראה איזה סטירה הוא הולך לחטוף", וביקש מהנער שנשאר בפנים לצאת איתו החוצה, אך הוא עבד ולא התייחס אליו.
הנאשם לא נשאר בחוץ לזמן רב, וביקש שוב מהנער שנשאר בפנים לצאת. הפעם הוא נעתר ושניהם יצאו מהמתחם, אז הנאשם תקף אותו באגרוף, הנער החזיר בסטירה ונמלט מהמקום, כשחזר הנאשם חיכה לו ואמר לו 'בוא תתקרב, תהיה גבר, אתה ילד מת היום', רץ לעברו והיכה אותו באגרוף ובעט בגופו בעוד שהוא ממשיך לאיים עליו.
בהמשך הנער ישב על ספסל מחוץ למקום והנאשם חזר אליו ואיים לשבור לו את הפרצוף והמשיך לקרוא לו ילד מת, הנער אמר לו שילך ושאין לו כוח לדבר איתו, ובתגובה הוא בעט לו בפנים. הנער איבד הכרה ופונה באמבולנס לבית חולים, שם אושפז כשהוא מבולבל, עם נפיחות בעיניים, במצח ובשפתיים ועם חבלת ראש.