תושב ראשון לציון נאשם כי חסם אוטובוס של אגד, תקף את הנהג וגרם לו לחבלות, והכל בגלל שלטענתו הוא לא אפשר לו לעקוף אותו.
1 צפייה בגלריה
"מי נגד מי". אוטובוס בחולון
"מי נגד מי". אוטובוס בחולון
חסם את האוטובוס
(צילום: אבי מועלם)
מקרה האלימות החמור אירע בשבוע שעבר לאור יום ולעיני עוברים ושבים ברחוב אנילביץ' בעיר. מעט אחרי השעה 11:00 בבוקר, נהג תושב העיר, גבר בשנות הארבעים לחייו, ברכבו, כשבת זוגו יושבת לידו.
במהלך הנסיעה התפתח עימות מילולי בין נהג הרכב ונהג האוטובוס. בשלב זה עקף בעל הרכב את האוטובוס וחסם את דרכו כך שהוא לא יכול היה להמשיך בנסיעתו. לאחר מכן יצא הגבר החוצה ודרש מנהג האוטובוס שיפתח את הדלתות וייצא אליו.
קראו גם:
כאשר השניים נפגשו פנים אל פנים החל בעל הרכב להכות את נהג האוטובוס, משך בעניבת חולצתו, חנק אותו והיכה אותו באגרופיו. בהמשך נטל הנהג התוקף בקבוק זכוכית והשליך אותו על האוטובוס, כך שהוא התנפץ לרסיסים.
כאשר נהג האוטובוס ניסה לתעד זאת באמצעות מצלמת מכשיר הטלפון הנייד שלו, החל בעל הרכב לרוץ אחריו על מנת לחטוף את המכשיר מידו.
גם בת הזוג של הנהג האלים לא חסכה מנהג האוטובוס קללות נמרצות. כאשר עוברים ושבים התערבו וניסו להפריד, נכנסה האישה לרכב ונמלטה מהמקום, ואילו הגבר ברח רגלית.
לאחר הגעת המשטרה למקום החל חיפוש אחר התוקף, וכעבור זמן קצר הוא אותר ונעצר. בשבוע שעבר הוגש נגדו כתב אישום בגין איומים ותקיפת עובד ציבור.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון