תושבת אזור ראשל"צ הגישה תביעה לפיצוי בבית משפט השלום ברחובות בסכום של 36,400 שקלים כתביעה נזיקית עבור חופשה בה שהתה במלון באילת. על פי התביעה, האישה ביקשה פעם אחר פעם שייאכף חוק העישון באזורים שונים במלון, אך לא נענתה או נענתה בזלזול.
2 צפייה בגלריה
אילת
אילת
החופשה באילת הייתה יכולה להיות טובה יותר
(צילום: shutterstock)
התושבת, בעלה ושלושת ילדיה, שהו במלון מוכר באילת במהלך סוף שבוע באוגוסט האחרון. לדבריה, למורת רוחה ולמרבה הצער והתדהמה, לאורך כל שהותה במלון ובעיקר בסביבת בריכות המלון, נחשפו היא ובעלה וילדיה לעשן סיגריות במקומות ציבוריים שונים, ובכלל זאת ליד הבריכה, באופן שפגע מאוד ברווחתם ובריאותם.
לדבריה, בשל החשיפה לעישון, לא יכלו היא ובני משפחתה לשהות במקום, ומעבר לפגיעה בבריאותם, הדבר פגע משמעותית גם בהנאתם מהחופשה.
בכתב התביעה נטען שהתובעת פנתה לאורחים השונים והסבה את תשומת ליבם שאין לעשן במקום, אך לדאבונה אלה התייחסו אליה בביטול, והיא אף ספגה קללות וגידופים. עוד היא טוענת שפנתה פעמים רבות למנהלת המשמרת במלון, לפקידת הקבלה ולעובדים נוספים שאמרו שאין ביכולתם לעשות דבר, זאת למרות שיש שלטים האוסרים על העישון במקום.

2 צפייה בגלריה
סיגריות הורגות
סיגריות הורגות
כולם במלון עישנו
(צילום: שאטרסטוק)

אחר ששלחה מכתב תביעה למלון, נכתב לה בתשובה כי המלון מינה פקחים האחראיים על מניעת העישון, אך התובעת טוענת בתביעתה כי מדובר בשקר גס ולא היה פקח אחד במהלך שהותם במלון.

קראו גם:

כעת היא דורשת פיצוי בסך 36,400 שקלים: החזר הכסף ששילמה על החופשה, עם תוספת בשל ההפרה הבוטה של החוק.