אתמול (שני), מעט אחרי השעה 11 וחצי בצהריים הגיח רכב מרחוב הנחשול בראשון לציון, עלה על המדרכה ונעצר רק לאחר שהתנגש בדלת הזכוכית של בניין דיור מוגן. הנהג, גבר כבן 60, היה עם גבס על רגלו ולטענתו כתוצאה מכך איבד שליטה על הרכב וגרם לתאונה. המשטרה עצרה אותו והוא נלקח לחקירה. ארבעה הולכי רגל נפצעו ונלקחו להמשך טיפול בבית החולים אסף הרופא, ביניהם גם זהבה ביטון, תושבת חולון, ונכדתה.
"ראיתי פתאום מישהו פוגע במדרכה ועולה במהירות שיא לכיווננו", משחזרת ביטון. "אני הייתי יחד עם נכדתי וטיילתי איתה בעגלה להנאתנו. כשראיתי את הרכב, פשוט מתוך אינסטינקט הזזתי את העגלה והוא פגע לי בירך והעיף אותנו. אם הייתי נשארת במקום ולא מתעשתת, קרוב לוודאי שלא הייתי מדברת היום".
1 צפייה בגלריה
זהבה ביטון וזירת התאונה
זהבה ביטון וזירת התאונה
זהבה ביטון וזירת התאונה
(צילומים: פרטי, דוברות כבאות והצלה ראשון לציון)
קראו גם:
אני משחזרת וחושבת מה היה קורה אם לא הייתי זזה וזה גורם לי לטראומה גדולה שבטח תלווה אותי לכל החיים. היה לנו נס גדול, אבל יחד עם זאת אני יודעת שזה יהיה איתי לכל החיים. הנכדה שלי עדיין בסדרת בדיקות ואני פשוט ברחתי מבית החולים. לא יכולה להמשיך להיות שם למרות שאני סובלת מכאבים".
את מקבלת את ההסבר של הנהג שהוא איבד שליטה כי היה לו גבס?
אני לא מוכנה לשמוע את ההסברים שלו לא רוצה אפילו התנצלות שלו. הוא עלה לרכב עם גבס וידע שהוא מסכן אנשים. זה מעשה שלא ייעשה.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון