בני זוג מראשון לציון שהשכירו במשך ארבע שנים את דירתם במרכז העיר לאם לשני ילדים, הגיעו למקום כדי לבחון את מצב הדירה והזדעזעו ממה שעיניהם ראו: דירה הרוסה, חפצים שנתלשו ממקומם וקירות שמלאים בציורי ילדים.
1 צפייה בגלריה
הקירות הושחתו
הקירות הושחתו
הקירות הושחתו
(צילום: shutterstock)




קראו גם:
האישה ששכרה את הדירה אמרה להם להגנתה כי היא מאמינה ב"לתת לילדים לבטא את עצמם", ולכן העניקה להם חופש לעשות ככל העולה על רוחם.
לטענת בני הזוג, חודש לפני סוף שנת 2021, אז פג החוזה עם הדיירת, הם הגיעו לדירה כדי לבחון אותה לקראת השכרתה לאחרים.
על פי החוזה שעליו חתמה הדיירת הקודמת, שחודש ארבע פעמים במשך ארבע השנים שבהן התגוררה בדירה, היה עליה להשיב את הדירה במצב טוב ולאחר צביעה בדיוק כפי שקיבלה אותה.
למרות זאת, כאשר נכנסו השניים לראות את מצב הדירה, חשכו עיניהם. לטענתם, הרצפה של הדירה הייתה כולה עם חורים ובליטות, עדות לשימוש בחומרים כימיים אסורים אותה היא שפכה על המרצפות. גם התריסים היו שבורים וניכר שהם הושחתו במכוון.
עוד הבחינו בני הזוג כי דלתות הארונות הוצאו ממקומם וכן גם דלתות החדרים והמקלחון שבאמבטיה. לטענת השוכרת, היא אינה מאמינה במחיצות והפרדה, ולכן על מנת לטהר את האנרגיה של הבית היא נפטרה מכל אלה.
דבר נוסף שגרם להלם לבני הזוג היא העובדה שקירות הבית היו מלאים בציורים, שניכר כי ילדים אחראים להם.
בעקבות כל אלה מיהרו בני הזוג להגיש נגד הדיירת תביעה על הנזק שנגרם להם, בסך 30 אלף שקלים, ודרשו בנוסף לפצותם על העיכוב שספגו בהשכרת הדירה.