ליאת בוסקילה, תושבת שיכון המזרח מראשון לציון נותרה ללא קורת גג לאחר שכמויות אדירות של מים חדרו אל ביתה והציפו את כולו. "נשארתי בלי בית, יש יותר גרוע מזה? זה בית שהשקעתי את הנשמה והחיים שלי בו ועכשיו אין לי קורת גג", היא מספרת בכאב.
(צילום: פרטי)
קראו גם:
מה קרה בסופ"ש?
"אני מתגוררת ביחידת דיור ברחוב הרקפת בשיכון המזרח, יחידה חדשה שאני נכנסתי אליה ראשונה. כנראה שיש שם איזו בעיה בניקוז. שכל המים של השכונה מתנזקים אלי. ביום שישי ירד גשם חזק מאוד שהציף את הגינה במתחם שבו אני מתגוררת, שטח של כמאה מטרים. התקשרנו למוקד 106 כדי שיבואו לטפל בניקוז, כי כנראה שהקולטנים היו סתומים. אמרתי להם שאנחנו בבעיה והכל מוצף במים ואני מפחדת שזה עוד יכנס לבית. הם אמרו שהם ישלחו לשם מישהו, אבל בגלל שהגשם פסק אז הם סגרו את הפנייה.
"אחרי שעה החל גל שני של גשם והתקשרתי אליהם שוב וסיפרתי שהדירה שלי הולכת להיות מוצפת לגמרי והם שוב אמרו שהם ישלחו אנשים, אבל בזמן הזה התפרצו המים לבית שלי דרך הדלת. נלכדתי בתוך הבית שלי ואי אפשר היה כבר להציל שום דבר. המים הגיעו לגובה של מעל מטר. נלכדתי שם ואי אפשר היה להוציא אותי עד שכיבוי אש הגיעו וחילצו".
(צילום: פרטי)
איפה את מתגוררת עכשיו?
"הלכתי לחברה שלי כי אף אחד לא מצא לנכון מהעירייה לעזור לי. דיברתי עם מחזיק תיק הרווחה, מוטי עג'מי, שאמר שינסה לעזור לי, אבל נכן לאתמול אף אחד לא דיבר איתי או שהיה אכפת לו מה עובר עלי. כל עוד אני חיה כנראה שלא קרה שום דבר, אבל לחיות בלי בית זה דבר נורא".
תגובתו של מוטי עג'מי, מחזיק תיק הרווחה: "היא שוחחה איתי אתמול בשעת לילה ומסרה שיש לה היכן לשהות. מדובר בדירה שכורה, כך שנושא הדירה ושיקומה שייך לבעלים. לגבי ציוד - שאלתי אותה האם יש ביטוח וללא קשר לתשובתה סוכם שנדבר הבוקר".
מעיריית ראש לציון נמסר: "בסוף השבוע האחרון ירדה כמות גשמים חריגה בפרקי זמן קצרים, מה שהוביל לטיפול במספר אירועים במקביל, באופן טבעי הדבר הוביל לעיכובים במענה. עובדי חברת המים מניב פעלו מסביב לשעון, לצד עובדי מינהל שפ"ע, איכות הסביבה, החברה לבטחון והמוקד העירוני, עובדת סוציאלית מהמנהל לשילוב חברתי בעירייה יצרה עוד אתמול קשר עם התושבת, על מנת לסייע ככל שיידרש בהתאם לתנאי הזכאות של משרד הרווחה".
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון