במשך תקופה ארוכה הטריד גבר כבן 35 מראשון לציון מספר דמויות מוכרות, בעלות מאות אלפי עוקבים באינסטגרם, ושלח אליהן הודעות מאיימות. לאחר שהוגשו נגדו תלונות במשטרה, נעצר הגבר ובשבוע שעבר הוגש נגדו כתב אישום.
2 צפייה בגלריה
חן אמסלם זגורי
חן אמסלם זגורי
חן אמסלם זגורי
(צילום: דנה קופל)
כבר שלוש שנים שהשחקנית המוערכת חן אמסלם־זגורי, ("זגורי אימפריה", פמת"א) שנשואה לבמאי והשחקן מאור זגורי, נמצאת תחת מסכת ארוכה של איומים והטרדות מצידו של תושב העיר שנהג לשלוח לה לעתים קרובות מסרונים מאיימים אל חשבון האינסטגרם שלה. מדובר בחשבון עם 340 אלף עוקבים ובו היא מתעדת רגעים מתוך חייה.
לפי כתב האישום שהוגש נגד האיש, החל מחודש אוקטובר 2017, הוא נהג לשלוח אל אמסלם הודעות רבות וביניהן: "אני אפצע לך את הנשמה", "אם אני אתקרב אלייך אני ארצח אותך ואת בעלך", "על היום שזלזלת בי את תשלמי לכל החיים", ועוד שלל הודעות הנאצה שחלקן לוו גם בקללות חריפות.
בחודשיים האחרונים לא הסתפק האיש בהודעות כתובות והחל לשלוח לאמסלם גם הודעות קוליות ארוכות ומלאות איומים, האחרונה שבהן נשלחה לפני כחודש ובה הוא נשמע מאיים עליה שיהרוס לה את החיים וירצח אותה. "רוצים להכניס אותי לכלא ואת מעלה תמונות שלך מחייכת?", הוא נשמע אומר באחת ההקלטות, "אני אהרוס לך את החיים, את לא יודעת מי אני. שלוש שנים שאני סובל את זה מי את שתשתקי? אני מניאק אם אני לא דוקר אותך".
יש לציין כי בנוסף להודעות מאיימות אלה, נהג הגבר גם לשלוח תמונות שלו בהודעות פרטיות. בהודעות נוספות הוא איים וקילל אותה על כך שהיא אינה מנהלת איתו תקשורת.
דמות מוכרת נוספת שסבלה בשלוש השנים האחרונות משורה של הודעות מטרידות ששיגר הצעיר היא אן זיוי, כוכבת התוכנית "המירוץ למיליון", שמאז השתתפותה בריאליטי מתחזקת חשבון אינסטגרם מצליח עם למעלה מ־240 אלף עוקבים.
2 צפייה בגלריה
אן זיוי
אן זיוי
אן זיוי
(צילום: טל השחר)
על פי כתב האישום, בהודעות ששלח אליה הגבר החל מחודש נובמבר 2017 הוא כותב: "אני מבטיח לך שאת תצטערי על ההתעלמות שלך ממני. אני נשבע לך שאם לא תעני לי החל ממחר את לא תהיי קיימת אצלי, אל תנסי אותי", "אני מבטיח לך שיהיה לך עצוב", "אני ארצח אותך, ביקר לי" ועוד. גם הודעות מאיימות אלו לוו בקללות חמורות.
לאחר שהוגשו נגדו תלונות במשטרה ובעקבות פנייה לבית משפט השלום בתל אביב, הוצא נגדו צו מעצר ושוטרים מתחנת המשטרה בראשון לציון הגיעו לביתו של האיש כדי לעצור אותו. במהלך המעצר נמצאו סמים בסלון ביתו למטרות של שימוש עצמי. לנאשם אין הרשעות קודמות אך תלויים נגדו שני תיקים פליליים בגין עבירות דומות.
מטעמה של אן זיוי נמסר כי היא אינה מעוניינת להתייחס לדברים. גם התייחסותה של חן אמסלם־זגורי לא התקבלה.