רגעים ארוכים של חרדה עברו על הצוות הרפואי של קופת החולים ברחוב פיק"א בראשון לציון כשמטופלת עצבנית השתוללה וניסתה לפגוע בצוות רפואי. מחקירת המקרה עולה כי המטופלת ביקשה לקבל אישור רפואי כדי לקבל החזר כספי על חופשה שהזמינה מראש אך לא יצאה אליה.
1 צפייה בגלריה
תקיפת רופאים
תקיפת רופאים
רדפה אחרי האחות בזעם
(צילום: קובי קואנקס)
המקרה המדובר אירע לפני כחודשיים בשעות הבוקר, כאשר בסניף קופת החולים הייתה תנועה רבה של מטופלים. באותה העת שהו בחדר האחיות שלוש עובדות קופת החולים, כשלפתע נכנסה המטופלת וסיפרה שהיא סובלת ממחלה כרונית שאינה מאפשרת לה לצאת לחופשה שהזמינה מראש, וכדי לקבל החזר כספי היא צריכה להציג אישור לדבריה. בתום הסברה של המטופלת ענתה לה אחת האחיות כי אין זה בסמכותן להוציא לה אישור והמטופלת יצאה מהחדר.
מספר דקות לאחר מכן חזרה המטופלת כשהיא מלאת עצבים וצעקה על האחיות שהיא אינה מקבלת טיפול. בשלב זה הרימה האישה מסך מחשב וניסתה להשליכו על האחות שהצליחה לבלום אותה, אך לאחר מכן התנפלה עליה המטופלת ודחפה אותה בכוח. האחות המותקפת הצליחה להימלט מהתוקפת ויצאה מהחדר כשהיא קוראת לעזרה וכשהמטופלת רודפת אחריה.
מאבטח סניף קופת החולים הגיע למקום וניסה להשתלט על התוקפת, אך היא המשיכה במסע ההשתוללות שלה, הרימה כיסא ושני בקבוקים עם חומר רפואי והשליכה על אחות אחרת, שנזקקה לטיפול רפואי בעקבות חבלות שנגרמו לה.
בשבוע שעבר הוגש כתב אישום נגד התוקפת בגין התנהגות פרועה במקום ציבורי ובגין תקיפת עובדי ציבור.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון