במשך חודשים תיעדה שוהם שיר את רגעיו האחרונים של אביה, שגסס ממחלת הסרטן, והכל נשמר במכשיר הטלפון הנייד שלה. לפני שלושה שבועות המכשיר נגנב ואפליקציית האיתור הראתה שהוא נמצא בבניין דירות בראשון לציון. כעת, משלא הצליחה להגיע לגנב, היא מתחננת: "הדברים הכי יקרים לי נמצאים על המכשיר. אני פונה למי שיכול להגיע לגנב. אני מוחלת לו ומוכנה לשלם כסף על המכשיר, רק בבקשה שהוא ישוב אלי".
1 צפייה בגלריה
שיר ואביה ז"ל
שיר ואביה ז"ל
שיר ואביה ז"ל
(צילום: פרטי)
קראו גם:
לפני כחודש הבחינה שיר שהמכשיר אינו נמצא איתה. לאחר חיפוש בסביבתה היא הפעילה את אפליקציית האיתור וגילתה שהוא ברחוב מבצע נחשון בעיר, מקום שבו לא היתה מעולם.
"לפני כשנה וחצי אבי חלה בסרטן אלים וידענו שזה עניין של זמן עד שימות", היא מספרת בכאב. "החל מאותו הרגע התחלתי לתעד את הרגעים האחרונים שלנו יחד, עם אבא שלי, שהוא הדבר החשוב לי ביותר בעולם. צילמתי והקלטתי שיחות איתו, שעות של סרטונים ושיחות היו על המכשיר הזה, הכל מתוך הבנה שאלו הרגעים האחרונים שלי איתו".
ברגע שהבינה כי המכשיר נגנב, רק הזכרונות המוקלטים בו עמדו לנגד עיניה.
"נסעתי למקום שבו המכשיר אותר והגעתי לבניין שבו יש 27 דיירים. למרבה הצער זה הכי קרוב שהצלחתי להגיע, כי אין לי יכולת לדעת באיזו דירה נמצא המכשיר. פרסמתי מודעות בכל האיזור אבל ללא הצלחה, לא יצרו איתי קשר. מאז אבד הקשר עם המכשיר ואני לא יודעת היכן הוא, אבל אני מוכנה לשלם כדי לקבל אותו חזרה. אני פונה למי שמכיר את הגנב, לכל מי שמתגורר סמוך לבניין במבצע נחשון מספר חמש. אני מוכנה לסלוח ולא לפנות למשטרה. אני מוכנה לשלם כפול מערך המכשיר, רק בבקשה תחזירו לי אותו, הוא חשוב לי כי כל מה שנשאר מאבא שלי נמצא שם".
למסירת מידע שיכול לסייע לשיר: 055־5512343.