את חגיגת בר המצווה הזו אליאור פרץ לא ישכח לעולם. האירוע שהתחיל ללא הגעת מוזמנים וללא החברים מהכיתה, הפכה בזכות פוסט בפייסבוק לחגיגה של ממש עם מאות אנשים. "כמות האהבה שקיבלנו לא תיאמן. אני עד עכשיו חסר מילים", מספר האב איציק פרץ.
1 צפייה בגלריה
האולם הריק התמלא במאות אנשים. משמאל: אליאור ובני המשפחה
האולם הריק התמלא במאות אנשים. משמאל: אליאור ובני המשפחה
האולם הריק התמלא במאות אנשים. משמאל: אליאור ובני המשפחה
(צילום: באדיבות המשפחה)
קראו גם:
"עשינו אירוע בר מצווה לבן שלנו באולם באזור התעשייה, אבל מסיבות לא ברורות אנשים פשוט לא הגיעו. עד השעה תשע ורבע היו אולי ארבעים איש. גם החברים מהכיתה שהיו אמורים להגיע בהסעה מאורגנת פשוט לא הגיעו. ההסעה בוטלה ואף אחד מהם לא בא. אשתי באה אלי וסיפרה לי שהיא מתביישת לראות ככה את השולחנות ריקים. אליאור הבן שלי היה עצוב, התהלך כמו מומיה. קרוב לחצי שעה לא הבין מה קורה. הסתובב עם ידיים בכיסים והתבייש שלא הגיעו אנשים".
בשלב זה, מספר אורחים שהיו במקום החליטו להעלות פוסט. עמרם אדרי, חבר המשפחה: "ראיתי שלא מגיעים אנשים, הלכתי לאבא ואמרתי לו שאני מפרסם את זה באחד הפורומים של העיר. משם זה פשוט התגלגל".
"פתאום אני שם לב שאנשים מתחילים להיכנס לאולם ואני לא מכיר אותם", משחזר האבא. "אנשים עם מדים, שוטרים, כאלו שאני לא מכיר. התחילו לזרום עוד ועוד אנשים. זמר בשם קטריקס הגיע גם הוא לעשות שמח וזה היה פשוט מדהים. אין לי מילים לתאר את מה שהיה, הגעתי כמעט לדום לב. אנשים שלא פגשתי מעולם הרימו אותי על הידיים, רקדו ושמחו איתנו כמו משפחה. לדעתי היו קרוב לשמונה מאות איש. גם המתנות שהביאו, זה פשוט מדהים. אנשים הביאו מעטפות עם כסף והמתנות ממשיכות לזרום ולהגיע אלינו לבית. באמת שאין לנו מילים לתאר את האהבה שקיבלנו. אני שמח לראות שיש המון אהבה בעם שלנו שמתגייס לעזור לאנשים והביאו לבן שלנו חיוך גדול".
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון