תקרית חריגה וחמורה במיוחד התרחשה בבניין של מינהל הרווחה בעיריית ראשון לציון, כאשר בני זוג תושבי העיר הגיעו למקום כדי לפגוש את בתם בת הארבע שנמצאת באומנה, ובשלב מסוים ניסו לחטוף את הבת ולהימלט מהמקום. הגבר אף תקף את עובדי הרווחה ובעקבות המקרה נפתח לו תיק במשטרה והוצא נגדו צו הרחקה מהמקום.
1 צפייה בגלריה
ילדה מפחדת פחד
ילדה מפחדת פחד
כתב אישום יוגש נגד האב
(צילום המחשה: shutterstock)
בשנים האחרונות נמצאת בת הזוג בטיפול והשגחה של האגף לשיקום נכויות שנמצא תחת מינהל הרווחה.
במקביל, מנהלת הצעירה גם מערכת יחסים עם גבר שעימו הביאה ילדה לעולם, אך משום שהם נמצאו לא מתאימים לגדל אותה, הוחלט להוציא אותה מחזקתם ולהעבירה למשמורת אצל סבתה של הילדה, אמה של הצעירה.
ביום רביעי לפני שבוע וחצי הגיעו בני הזוג לבניין שברחוב ירושלים כדי לפגוש שם את בתם, זאת על פי הסדרי הראייה שנקבעו להם על ידי עובדת סוציאלית.
קראו גם:
לטענת עובדים במקום, בני הזוג התפרצו באופן אלים כלפי העובדות, ירקו עליהן, משכו בשיערן, דחפו אותן ואף איימו עליהן. הגבר אף איים לשרוף את המקום.
אם לא די בכך, בתוך כל המהומה שנוצרה, לקח הגבר את בתו וניסה להימלט איתה מהמקום ובכך למעשה לחטוף אותה מחזקת המחלקה הסוציאלית.
משטרה הוזעקה למקום מיד והגבר נעצר ונכלא למשך לילה אחד, ולמחרת שוחרר לביתו בתנאים מגבילים.
למרות צו הרחקה מהעיר שהוצא לגבר, הוא הפר אותו וכמה ימים לאחר מכן הוא נמצא מסתובב ברחוב הרצל.
בשל החשש של עובדי אגף הרווחה מתקרית אלימה נוספת, הוחלט להוציא לגבר צו הרחקה שבו ייאסר עליו להתקרב לאגף הרווחה או ליצור קשר עם כל אחד מהעובדים. במקביל נמצא המקרה בחקירת משטרה, וכתב אישום צפוי להיות מוגש נגד הגבר האלים.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון