תושבת ראשון לציון הצטרפה לפני כחצי שנה לקבוצת וואטסאפ שמטרתה לתמוך בתהליכי ירידה במשקל של חבריה ולעודד שמירה על אורח חיים בריא. לטענתה, אחת מחברות הקבוצה השפילה אותה וכתבה הערות מעליבות על המראה שלה וכך פגעה בביטחון העצמי שלה ובתדמיתה. בעקבות זאת החליטה האישה להגיש תביעה נגד חברת הקבוצה המעליבה.
1 צפייה בגלריה
שקעה בדיכאון ועלתה חזרה במשקל
שקעה בדיכאון ועלתה חזרה במשקל
שקעה בדיכאון ועלתה חזרה במשקל
(אילוסטרציה: שאטרסטוק)
קראו גם:
האישה, תושבת העיר בשנות ה־40 לחייה, הצטרפה לקבוצת הוואטסאפ בהמלצת אחת מחברותיה שסיפרה על התמיכה שמקבלים שם ועל עצות שחברות הקבוצה מעבירות אחת לשנייה במטרה להוריד במשקל ולשמור על אורח חיים נכון ובריא. בחודשים הראשונים השתמשה האישה בעצות שקיבלה ואכן הצליחה לרדת במשקל.
כעבור מספר חודשים הרגישה בנוח ומלאת ביטחון והחליטה לפרסם בקבוצה תמונה לאחר הירידה במשקל. לדבריה, נשים רבות בקבוצה החמיאו לה על התהליך שעברה, ועודדו אותה להמשיך כיאה לקבוצת התמיכה, אך משתתפת בודדה הצליחה לפגוע בה כשכתבה לעיני כולם: "הייתי ממתינה עם התמונות. חבל להשוויץ אם אלו התוצאות".
האישה נדהמה מהתגובה וביקשה ממנה להפסיק וגם חברות נוספות העירו לה, אך היא המשיכה ואמרה כי רצוי שהחברות בקבוצה יגידו את האמת במקום לעודד אותה ולמכור לה שקרים שלא יועילו לה בתהליך. בעקבות הדברים הקשים נטשה האישה את הקבוצה וחזרה לעלות במשקל כתוצאה מדיכאון ועלבון.
כעת החליטה שלא לשתוק ותובעת את חברת הקבוצה שהעליבה אותה ב־20 אלף שקלים בגין עוגמת הנפש שנגרמה לה.