שני שכנים משכונת אשלים בראשון לציון נפגשו בשעות הבוקר במהלך טיול שגרתי עם כלביהם, אחד עם כלב גדול והשני עם כלב קטן. מסיבה לא ברורה הכלב הגדול השתחרר מהרצועה ותקף את הכלב הקטן, לטענת הבעלים, הכלב שהותקף סבל מקרעים בבטן ובזנב ומדימום רב.
2 צפייה בגלריה
כלב - תמונת פייסבוק
כלב - תמונת פייסבוק
הטיול עם הכלב הידרדר
(צילום המחשה: shutterstock)
השניים החליפו פרטים והאיש מיהר לווטרינר שם התגלה כי הכלב הקטן סובל משבר בזנב וקרע חמור בבטן. הצוות הרפואי מיהר להכניס אותו לניתוח ומאז הוא מקבל טיפולים רפואיים על מנת להחלים.
הבעלים של הכלב הגדול מיד הציע לשלם עבור הוצאות הטיפול הרפואי, ואף העביר לו כסף אך בשלב זה הגרסאות מתפצלות.

קראו גם:

לטענת הבעלים של הכלב שהותקף, הוא דרש גם תשלום בגין אובדן ימי העבודה במהלכן יאלץ לטפל בכלבו ואף תרומה עבור המרפאה שטיפלה בכלבו. בתגובה החל השכן לשלוח לו הקלטות מאיימות בהן הוא אומר כי הוא יודע היכן הוא גר וכי הוא "ישחט" ו"יזיין" אותו.

2 צפייה בגלריה
קטטות בין כלבים ונביחות
קטטות בין כלבים ונביחות
הכלב הגדול תקף, ומשם הכל הסתבך
(צילום המחשה: שאטרסטוק)

האיש הגיש תלונה נגד שכנו אך להפתעתו גילה כי שכנו כבר הגיש נגדו תלונה בטענה שהוא מנסה לסחוט ממנו כסף. בדיון בין הצדדים במסגרת בקשה לצו מניעת הטרדה מאיימת שהגיש הבעלים של הכלב שהותקף, טען הבעלים של הכלב שתקף, כי שכנו מנסה לנצל את המצב על מנת לסחוט ממנו כספים ואף סירב להציג קבלות עבור למעלה מאלף שקל שהוא כבר שילם לו עבור הטיפול הרפואי.
הוא התנצל על הדברים הקשים שאמר, טען כי בדיוק התעורר משינה ונבהל, אך התעקש כי הדרישה שישלם עוד כסף, מעבר לטיפול הרפואי, היא ניסיון להרוויח מהמצב. מצידו טען הבעלים של הכלב הקטן טען כי שכנו סימן לו אצבע על הצוואר, כסימן שהוא יחתוך את גרונו ואף איים על בת זוגו.
בסיום הדיון פסק השופט כי הצו למניעת הטרדה מאיימת יהיה הדדי.