טירוף ארטיק ה"קראנץ' פיסטוק" לא נגמר. בימים האחרונים הוא מצליח לשגע גם את קבוצות הוואטסאפ של שכונות ראשון לציון. זאת לאחר שסוחר גלידות פרטי הציע למכור כל ארטיק במחיר של 25 שקלים. חשבתם שזה יקר? כתב "מיינט ראשון" פנה אליו, וגילה שיש מי שהסכים לשלם אפילו יותר! כמה יותר? לא תאמינו.
2 צפייה בגלריה
קראנץ' פיסטוק, כמה אתם מוכנים לשלם?
קראנץ' פיסטוק, כמה אתם מוכנים לשלם?
קראנץ' פיסטוק, כמה אתם מוכנים לשלם?
(צילומי מסך)
שמעתם לאחרונה הרבה יותר מדי את צירוף המילים "גלידת פיסטוק"? גיליתם שכולם מדברים על הארטיק החדש הזה אבל לא הצלחתם למצוא אותו במקררי החנויות? אתם לא היחידים. הטירוף של גלידת קראנץ' פיסטוק התחיל מקופירייטר וחובב אוכל בשם אוהד ראוך, שעיצב בחשבון האינסטגרם שלו גרסאות פוטושופ של חטיפים מוכרים בטעם פיסטוק.
זה אמנם התחיל כמוצר דמיוני אבל בנסטלה אימצו את הרעיון, ויצרו את המוצר. עשרות אלפי יחידות הגיעו לחנויות אבל אז החל השיגעון. הארטיק נעלם מהמדפים תוך שעות ספורות.
הצרכנים לא ויתרו והם עדיין ממשיכים לחפש אותו, וכנראה שהם גם מוכנים לשלם עליו הרבה מאוד כסף. כך לפחות עולה מהודעה קצרה שפורסמה בימים האחרונים בקבוצות הווטסאפ של שכונות ראשון לציון. בהודעה הוצעו למכירה הארטיקים המבוקשים הללו במחיר של 25 שקלים ליחידה.

2 צפייה בגלריה
קראנץ' פיסטוק, כמה אתם מוכנים לשלם?
קראנץ' פיסטוק, כמה אתם מוכנים לשלם?
קראנץ' פיסטוק, כמה אתם מוכנים לשלם?
(צילום מסך)

מחיר ריאלי לארטיק? פנינו לניסים יעקב, מוכר גלידות פרטי מראשון לציון, שפרסם את ההודעה. אמנם בעקבות הפרסום הגיעו גם תגובות רבות כמו: "יש בפנים חתיכות זהב?" או התגובה הצינית: "סך הכל מחיר שפוי". אך מסתבר שהיו גם לא מעט פניות לרכישה ויעקב כלל לא מתרגש מהביקורת.
"יש טירוף סביב הארטיק הזה, וגם אני קונה אותו במחיר גבוה מאוד, אבל למרות זאת יש לזה ביקוש גדול מאוד. אנשים לא מפסיקים לבקש לקנות אותו. למרות המחיר יש ביקוש גדול. אנשים מוכנים לשלם אפילו יותר", הוא מספר.

קראו גם:

יותר מ-25 שקלים ליחידה?
"רק ביום שישי שעבר מכרתי בחוף פלמחים, והגיע אלי בחור שרצה לקנות ארטיק כזה לחברה שלו. נשאר לי ארטיק אחרון שהבטחתי לשמור אותו למישהו, אז אותו בחור אמר שהוא יכפיל את הסכום, וקנה את הארטיק בחמישים שקלים".
כן, קראתם נכון: 50 שקלים לארטיק בודד.
ומה חושב המוכר על טעמו של הארטיק היקר? "את האמת? אני לא מבין ממה כולם מתלהבים".