האם עיריית ראשון לציון תפעל להקמת בית קברות לבעלי חיים? לאחרונה פנו מספר תושבים ובראשם הפעיל החברתי ולד קפוסטין בבקשה להקים בית קברות לחיות מחמד. בעירייה השיבו כי הנושא בבחינה על ידי ראש העירייה.
1 צפייה בגלריה
כלב עצוב
כלב עצוב
"חיות מחמד הם כמו משפחה"
(צילום המחשה: shuttersotck)
במכתב ששלח קפוסטין לראש העיריה רז קינסטליך, הוא כותב: "הבטחת במהלך הבחירות שהעיר בראשותך תנהג אחרת כלפי בעלי החיים ואני חייב לציין שהבטחה זו אתה מקיים. לפני זמן מה פנתה אליי משפחה בסוגיה של חוסר בחלקת קבר לבעל החיים שלה בתחומי העיר. בעבר חברי מועצה שונים ניסו לקדם את הנושא, אך ללא הצלחה. אני פונה אליך ומבקש להמשיך באג'נדה שלך למען בעלי החיים ולקדם את הקמת בית קברות לבעלי החיים".
קראו גם:
מי שהתאכזבה לגלות שאין בראשון לציון מקום מיוחד לקבורה היא אלה, שאיבדה את כלבה האהוב לפני שבוע ימים. "הכלב שלי, בוץ', מת אחרי מחלה וחיפשתי מקום לקבור אותו. אחרי חיפוש של בתי קברות לבעלי חיים מצאנו מקום לקבורה ליד גדרה, מקום מיוחד שבו אפשר לטמון את בעלי החיים האהובים, אבל זה מאוד רחוק לנו וגם לא נוח. דיברתי עם חברים שלי שגם להם יש בעלי חיים וגיליתי שרבים מהם היו רוצים שיהיה מקום כזה באיזור ראשון לציון.
"היום בעלי חיים וחיות מחמד זה ממש כמו משפחה", היא מוסיפה, "הולכים לבקר מדי פעם בקבר כמו שעושים עם קרוב משפחה אהוב. הכלב שלי היה ממש כמו המשפחה שלי ועד היום אני באבל מכך שאיבדתי אותו. כדאי שעיריית ראשון לציון תבוא לקראת התושבים בעיר כל כך גדולה ותקים בית קברות. יש כמה מקומות פנויים עבור זה, ואם זה יקרה המון אנשים יהיו מרוצים".
במכתב תשובה שנשלח השבוע לקפוסטין נמסר לו כי הנושא נמצא בבחינה.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון