האם פרשיית אלימות חמורה נוספת במערכת החינוך בעיר עומדת להתפתח?
מנהל גן לחינוך מיוחד בעיר נעצר על ידי המשטרה ושוחרר למעצר בבית לאחר שהורים התלוננו על אלימות מצידו כנגד ילדים על הרצף האוטיסטי.
1 צפייה בגלריה
הוכנס בכוח לניידת
הוכנס בכוח לניידת
ניידת משטרה
( המחשה: רועי אלמן)
במהלך היום (שני) הגיעו הורי הילדים בגן החינוך המיוחד בעיר כדי למסור את עדותם על הנעשה בגן.
יש לציין כי כבר תקופה שההורים מתלוננים בפני העירייה על המחסור בכוח האדם ועל חוסר הניסיון של הצוות החינוכי וכל אלו באים על חשבון הילדים. ל"מיינט ראשון" נודע כעת, כאמור, נבדק החשד שבגן נעשו דברים חמורים עוד יותר.
קראו גם:
גורם במשטרה מסר שהגיעו עדויות של הורים שמנהל הגן מתנהל עם הילדים באופן אגרסיבי. הבוקר הגיע מנהל הגן להארכת מעצר בפני שופט ושוחרר למעצר בית למשך שבוע.
אחת האמהות סיפרה שאף אחד לא נותן להם פרטים. "קיבלתי טלפון מחוקר ממשטרת ראשון שסיפר לי שמנהל הגן נעצר עקב חשד לפגיעה ואלימות בילדים. החוקר לא הוסיף פרטים מחשש שזה ישבש את החקירה אבל הבנו שהסייעות התלוננו. אנחנו עדיין בחוסר ודאות גדול".
הערב אמורים ההורים להתכנס בכדי להחליט על המשך דרך הפעולה שלהם.
מדוברות המשטרה נמסר: "במשטרת ישראל התקבלה תלונה נגד איש צוות בגן ילדים בראשל"צ בחשד להתנהלות תקיפה כלפי מספר ילדים בגן בגילאי 4-6.
"החשוד, בן 54 תושב חולון, נעצר לחקירה והיום הובא בפני שופט בבימ"ש השלום בראשל"צ. בית המשפט הורה על מעצרו החשוד בשבעה ימים בתנאי מעצר בית. החקירה נמשכת".
פורסם לראשונה: 18:52, 15.11.21