עיריית ראשון לציון והמרכז העירוני לעסקים יציינו את סוף עונת הרחצה בהפנינג מיוחד שיתקיים בחוף הים ביום שישי הקרוב (12.11) בין השעות 11:00-15:00. האירוע יערך ללא תשלום. את ההפנינג יזמו המרכז העירוני לעסקים שאיגד בתוכו את בעלי העסקים של חוף הים, החברה העירונית ייזום ראשון ומינהל קהילה.
2 צפייה בגלריה
גם הראשונע יהיה בחוף הים
גם הראשונע יהיה בחוף הים
גם הראשונע יהיה בחוף הים
(צילום: עיריית ראשון לציון)
בהפנינג יערכו פעילויות לכל המשפחה – הראשונע- רכב ההפתעות של מינהל קהילה בעיריית ראשון לציון, יציב מתנפחים לילדים, פינת זולה, עמדת משחקי ילדות של פעם, סדנאות אומנות לילדים ומופע ילדים "דור הגיבור" שיתקיים בשעה 12:45 בטיילת חוף הים. התושבים ייהנו מבריזה נעימה, גלים ומוזיקה של ילדות ישראלית שתתנגן ברקע על ידי די-ג'יי.
קראו גם:
ראש העירייה רז קינסטליך: "הגל הרביעי של הקורונה מנע מאיתנו לחגוג את סוף עונת הרחצה, אולם בחרנו שלא לוותר על האירוע הזה ולקיים אותו בכל זאת. האירוע ללא תשלום ומיועד לכלל תושבי העיר. אני קורא לכולם להגיע לחוף הים וליהנות מכל הפעילויות".
2 צפייה בגלריה
הפנינג סוף עונת הרחצה בחוף ראשל"צ
הפנינג סוף עונת הרחצה בחוף ראשל"צ
הפנינג סוף עונת הרחצה בחוף ראשל"צ
(צילום: עיריית ראשון לציון)
במהלך היום תתקיים תחרות גלישה נושאת פרסים למקומות הראשונים. ההשתתפות בעלות סמלית של 100 שקלים. ההפנינג, כאמור, הינו פתוח לכלל התושבים ללא תשלום אך לצורך השתתפות בתחרויות יש צורך בתו ירוק וברישום מראש. ניתן להירשם בעמוד הפייסבוק של המרכז העירוני לעסקים ראשון לציון.
המשנה לראש העיר ומחזיק תיק חופים ואגמים עידן מזרחי: "ארגנו הפנינג בחינם לכל המשפחות ולכל הגילים עם תחרויות לתושבי ראשון לציון, ואני קורא לכולם להגיע ולקחת חלק. זה המקום להודות לראש העירייה ולכלל הגורמים על ההירתמות והסיוע בארגון ההפנינג".
לפרטים נוספים על ההפנינג– 0509194567 או MBCRISHON@GMAIL.COM