גם בזמן המלחמה לא מוותרים על לק ג'ל ומניקור, והפעם למטרה מבורכת וחשובה במיוחד. כך הפתיעו תושבות ראשון לציון את הלוחמת המפונה, שכמעט ואיבדה את העסק שלה כשגוייסה למילואים.
2 צפייה בגלריה
ליאל כהן
ליאל כהן
ליאל כהן. לוחמת ומניקוריסטית
(צילום: פרטי)

הלוחמת ליאל כהן בת ה-22 גוייסה למילואים בגדוד 404 של תותחנים שמוצב בימים אלו על גבול רצועת עזה. כהן משפחתה שמתגוררים בקריית שמונה, פונו למרכז, וכך מצאה את עצמה הצעירה ללא בית וללא מעגל הלקוחות הקבוע שלה כמניקוריסטית.
במטרה לבנות לעצמה חיים במרכז ולהתחיל לימודים אקדמיים אחרי סיום הלחימה, כהן שכרה דירה בראשון לציון ובין אפטר ליציאה להתרעננות, ניסתה לבנות את העסק שלה מחדש.

קראו גם:

"ההורים שלי פונו לתל אביב ואחי הגדול גר בבאר יעקב, חיפשתי מקום באמצע לגור בו, מקום שהוא מרכזי אבל יהיה לי קל לשכור דירה וגם בהמשך להירשם ללמודים אקדמיים", היא מספרת ומסבירה את הבעיה שהתמודדה איתה: "הגעתי לראשון לציון בלי לקוחה אחת, אני צריכה להתחיל הכל מאפס כשבמקביל אני במילואים, אז אין לי ממש זמן לשיווק ופרסום כמו שצריך".

2 צפייה בגלריה
הציפורניים של ליאל כהן
הציפורניים של ליאל כהן
עבודת ציפורניים של ליאל כהן
(צילום: פרטי)

כהן החליטה לנקוט יוזמה וכתבה לאיש התקשורת וכותב הטור בידיעות אחרונות, חנוך דאום, הוא העלה פוסט עם פרטיה, ולתדהמתה נשות ראשל"צ התגייסו בהמוניהם ללק ג'ל ועזרה ללוחמת שלנו. היומן שלה התמלא במהירות מדהימה.
"קיבלתי המון שיחות מנשים שכבר ביקשו לקבוע תור, זה מחמם את הלב ומאוד מרגש. לצערי אני חוזרת לראשון רק ב10 בחודש אבל חלקן התעקשו לקבוע תור לימים שאני יוצאת לאפטר, וחלקן רק ביקשו לשמור פרטים ולקבוע בהמשך", היא מספרת.
בינתיים כהן ממשיכה בשרות המילואים, אבל היא כבר רואה את האור שבקצה המנהרה."השתחררתי רק לפני שנה ומיד חזרתי לצה"ל, עם כל מה שקורה באמת לא ידעתי אם אצליח לשמור על העסק שלי. זה חשוב לי גם כדי להתפרנס וגם כדי שתהיה לי אפשרות לרכוש השכלה כי זה מקצוע שמתאים לסטודנטית. במשך תקופה ארוכה אכלתי סרטים, התחלתי לחשוב על כל מיני תוכניות חלופיות כמו לעבוד כמוכרת, אבל אני שמחה לדעת שאחרי המילואים מחכה לי עסק עובד. זה לא קל לבנות מעגל לקוחות וההיענות סביב הפנייה שלי ממש משמחת אותי".