איש העסקים נתנאל נשיא, תושב רחובות, הבעלים של חברת "מומנטום שיא בע"מ" המעניקה ייעוץ לנכסים דיגיטליים, לא תיאר לעצמו שלקוחה שרק הגיעה לקבל ייעוץ, תתחיל להכפיש אותו ותפריע לעבודת החברה עד שנאלץ להזמין לה משטרה. נשיא תבע את הלקוחה בגין לשון הרע על סך 100 אלף שקלים.
2 צפייה בגלריה
נתנאל נשיא. נאלץ להזמין משטרה כדי להוציא את הנתבעת |
נתנאל נשיא. נאלץ להזמין משטרה כדי להוציא את הנתבעת |
נתנאל נשיא. נאלץ להזמין משטרה כדי להוציא את הנתבעת |
(צילום: פרטי)
משרדי החברה של נשיא פועלים ברחוב מוטי קינד בעיר ובין לקוחותיה מאות אנשים מכל רחבי הארץ.
אחת הלקוחות, תושבת ראשון לציון, התעניינה להשתתף בתהליך ניהול החנויות שמעבירה החברה. הלקוחה נרשמה בחודש שעבר לפגישת ייעוץ, במהלכה הסביר לה נשיא אודות סוגי התהליכים אותם מעבירה החברה. לטענתו, לאורך כל הפגישה הלקוחה התנהגה בחוסר סבלנות, התנשאות ובעיקר זלזול כלפי כל היושבים בחדר עמה, וכשנחשף להתנהגות זו הודיע לה כי התוכנית לא מתאימה לה.
בכתב התביעה שהגיש נשיא בבית משפט השלום בראשון לציון באמצעות עו"ד חיים בנון טען, כי מהרגע שהובהר לנתבעת כי אינה מתאימה לתוכנית היא פשוט סירבה לצאת מהמשרדים והתחילה במסע השמצות נגדו מול לקוחות נוספים.

2 צפייה בגלריה
סירבה לצאת מהמשרדים
סירבה לצאת מהמשרדים
סירבה לצאת מהמשרדים
(צילום המחשה: canva)

בכתב התביעה נטען עוד, כי ההתנהלות כללה צעקות, קללות ואיומים שפסקו רק עם הגעת המשטרה וזאת לאחר שהנתבעת דופקת על דלת המשרד שוב ושוב ופשוט לא יודעת שובע להתנהגותה המחפירה. "משראה התובע כי אין לו ברירה הוא נאלץ להזמין ניידת משטרה שהגיעה ורק לאחר שיחה איתה עזבה את המשרדים".

קראו גם:

המקרה לא הסתיים בכך ועל פי הנטען, ב-31 ביולי 2023, הנתבעת הגיעה שוב באמצע פודקאסט צילומים שמעביר נשיא בלייב ללקוחות. הנתבעת נכנסה וזאת לאחר שדפקה בדלת המשרד שנפתחה על ידי המזכירה החדשה.
"הנתבעת דחפה אותה ופשוט נכנסה ברוח סערה אל המשרד וזאת בהפתעה גמורה ללא הזמנה, בקשה, או אישור אשר יכול להכין את התובע למקרה. הנתבעת נכנסה למשרדו של התובע והגיעה לאולפן, שהעביר שידור ישיר בפודקאסט ותוך כדי התחילה לקלל ולצעוק ולאיים על התובע. בנוסף הפעילה אלימות פיזית נגדו וירקה עליו", נטען.
בעקבות האירוע פנה נשיא לבית המשפט לקבלת צו הגנה כנגד הנתבעת ונקבע דיון בעניין. טרם הוגש כתב הגנה.